Knasker dere folat enda?

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Jeg er 13+6 i dag og tar enda folat. Vet man ikke trenger å ta lenger enn til 12 uker og det var det jeg gjorde sist. Men er så rart å slutte liksom, Hehe.. Hva gjør dere? Har jo lest at det kan forebygge autisme også..

Jeg tar fortsatt - eller har glemt igjen gravidtilskuddet mitt hos mamma og pappa, så har ikke tatt de siste dagene, men skal begynne igjen i dag :) Tenker å ta det ut svangerskapet. I USA anbefaler de å ta det til og med man er ferdig med å amme ;)

Nei tar det når jeg husker det :p men er jo snart 14 uker, tar nok piller :p 2 trankapsler, multivitamin, og 2 melkesyrekapsler.

Jeg tar fortsatt - eller har glemt igjen gravidtilskuddet mitt hos mamma og pappa, så har ikke tatt de siste dagene, men skal begynne igjen i dag :) Tenker å ta det ut svangerskapet. I USA anbefaler de å ta det til og med man er ferdig med å amme ;)
Oj det visste jeg ikke! :) da bør jeg kanskje fortsette :p

Jeg tar fortsatt, er 11+4, så skal uansett ta litt til! Men blir å tømme pilleeska før jeg gir meg ja, har blitt en vane, og det skader vel ikke å ta litt lengre uansett ;) :)

Kommer til å spise opp esken med gravid vitaminer , før jeg går over på neste trinn med gravid vitaminer:-) men jeg er ikke ferdig med uke 12 heller enda..

Jeg sluttet i uke 13, nå tar jeg omega3 multi :)

Spise de enda og jeg er i uke 15 snart☺

Jeg tok gravidpakka ut uke 12, og spiser opp glasset med folat (har kanskje 20 tabletter igjen). Har ellers begynt med trantabletter, for jeg spiser for lite fisk! :)

Jeg spiser også enda. Hadde akkurat ikke nok fram til 12 uker, så måtte kjøpe en boks til. Legen sa at man kan forsette å ta det, og at det overflødige blir skilt ut av kroppen uansett. Jeg er 15 uker.

Jeg sluttet i uke 13, nå tar jeg omega3 multi :)

Samme her :) den omega 3 multi er veldig grei inneholder masse snaskens ;) tror faktiske den inneholder litt folat... var 2 for 1 på apotek1 nå også så hvis noen skall kjøpe burde de slå til nå ;)

Back
Topp