Knask eller knep!!

Vi har feiret Halloween i mange år før det ble vanlig i Norge og vi elsker det.
Her i nabolaget slår folk bare av utelysene sine om de ikke vil ha besøk.
 
Nope. Synes det er fjollete. Julebukk får holde.
Lys av!
 
Hadde sans for det i starten, men ikke gøy lenger når de aller fleste gjør lite flid med kostymene.

Enig med over her, julebukk er tingen! Det skaper så fin stemning. Men lenge siden jeg har sett noen julebukk gitt!!
 
Jeg elsker halloween og har kjempelyst til å gå hvert år, men blir vel litt rart om en utkledd 25åring kommer alene på døra og tigger etter godteri :p Jeg er veldig flink til å dele ut da hvertfall. Her er reglene at det skal bare ringes på der utelyset er tent. Synes det er en veldig god regel :)
 
Hadde sans for det i starten, men ikke gøy lenger når de aller fleste gjør lite flid med kostymene.

Enig med over her, julebukk er tingen! Det skaper så fin stemning. Men lenge siden jeg har sett noen julebukk gitt!!
Har ikke sett noen gå julebukk her på flere år. Ganske trist, husket jeg og vennenne mine elsket å gjøre det når vi var små :)
 
Her tror jeg ikke det er noe.
Barna bør ikke ferdes langs veien her men blir nokk å kjøre opp til boligfeltet når hun blir eldre for å gå med venner.

I fjor var det en mann som gjikk langs veien på halloween som ble påkjørt og drept rett utenfor innkjørselen hær.

Husker jeg var så redd for om det var en gruppe med barn, ille med mannen også altså!
Så tragisk!
Tenker også at det er viktig med refleks selv om man skal ha kostyme.
 
Jeg gikk Halloween selv da jeg var liten, så det gjør meg ingenting at folk feirer den dagen. Det er jo gøy og spennende for barna :) Min sønn er så liten enda, så han skjønner ikke noe av det, men om han har lyst å kle seg ut og gå Halloween når han blir eldre, så får han lov til det :) Vi har ikke så mange barn her i gata hvor vi bor, men barna til huseieren pleier å banke på på Halloween, så da har vi alltid litt godteri klart til dem :)
 
Nettopp flytta inn i nytt nabolag, håper ikke de kommer å tigger etter godteri her. Åpner isåfall ikke. Mine barn får heller ikke lov å gå halloween, det er en ordentlig u-ting!
 
Nettopp flytta inn i nytt nabolag, håper ikke de kommer å tigger etter godteri her. Åpner isåfall ikke. Mine barn får heller ikke lov å gå halloween, det er en ordentlig u-ting!
Slå av lyset ute, det bør gjøre nytten
 
Jeg elsker halloween og har kjempelyst til å gå hvert år, men blir vel litt rart om en utkledd 25åring kommer alene på døra og tigger etter godteri :p Jeg er veldig flink til å dele ut da hvertfall. Her er reglene at det skal bare ringes på der utelyset er tent. Synes det er en veldig god regel :)
Du kan kle deg ut og dele ut. Kan overraske en og annen av de som ringer på ;-)
 
Storebror(bonus) gikk i fjor iallefall med søskenbarna, om de vil i år aner jeg ikke enda...men det vil jeg tro;)

Vi hadde haugevis med barn fra nabolaget på døren i fjor, det var kjempe artig. Noen barn kom inn å lånte toalettet,de fikk saft og vi hadde kjøpt inn masse snop. Kommer til å kjøpe inn en del i år også. Jeg tror det kommer en del nemlig:p
Så skal vi pynte med lykter opp hele oppskjørselen, hoho:D
 
Back
Topp