Knask eller knep

Fiona.

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Har det vært noen utkledde barn på døra deres i kveld da? [:)][:)]

Vi har bare hatt 4 stk her enda. De nærmeste naboene. Mannen som åpnet så aner ikke hva de var utkledd som [:)][:)]

3 stk. men vi kom hjem litt før halv sju. Vært i selskap[:)] Min far kom med et bra forslag: Når barna kommer og sier knask eller knep. Så hvis vi sier knask så får de noe godteri. Sier vi knep så kan vi kaste egg på barna[:D][:D]

Neida, jeg syns det er så koselig jeg. Disse små barna!! [:)] FJeset lyser når jeg hiver godteri i posen deres. Og smiler bredere når jeg sier hadetbra og kos dere masse videre ikveld[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Dem ringer på her, men vi åpner ikke døra [:)]

De har ringt på en gang men da sto mannen min i dusjen å jeg med prinsessa så åpna ikke opp. Måtte en snartur på butikken etterpå å da vi kom ut sto det 13 stk utenfor!!! Dessuten så hadde vi glemt å kjøpe inn godteri også

Har ikke vært noen her.

Kun hatt ein gut heilt åleine på døra så heilt greit det[;)]

var en gjeng her, trodde ikke de ville gå pga det er full storm her, men neida di kom da..så sa jeg at vi har vært bortreist og derfor ikke kjøpt noen godter. da sa di jaja då så, då e da jo grettj[:D]
synes ikke noe om den tradisjonen, i og med at det ikke er noe norsk tradisjon.mye koseligere med julebukk å bli sunget for[:)]

Litt sent svar..Men ja kom noen barn paa knask eller knep.. Morro det [:D]

Back
Topp