knappen på buksa!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Tok på meg en bukse i dag som jeg ikke har brukt på noen uker og fikk såvidt igjen knappen!! ble litt sjokka! passet bra for noen uker siden. Måtte kneppe den opp når jeg satt for det ble rett og slett ubehagelig, hehe! Flere som begynner å få trange bukser?

Har begynt på mammabuksene jeg... Buksene ble aldri behagelige igjen etter forrige gang, så nå nytter det hvertfall ikke... Men de ser jo ut som vanlige jeans...

Ja, det er sant :) må vel kjøpe noen mammabukser etterhvert!

åjada....har kommet noen kg ekstra allerede :P

Har heldigvis noen store gode cargo pans i skapet som blir glittig brukt om dagen. Vanlige jeans er pakket godt innerst i skapet til høsten igjen ja:)

Jeg får ikke igjen knappen på beste buksa mi..... Har ikke fått så stor mage men er så ømm og sår.... Og ingenting som skal til før kvalme bygene kommer.... Så derfor har mamma buksene kommet frem og beste kompisen min nå er tights ;)

Jeg elsker tights <3

Jeg hater mammabuksene mine, så de pakket jeg vekk i søppelsekker i går og plasserte de i boden :P

Håper jeg kan vente leeenge med å bruke de, eller rett og slett bare fortsette med olatightsene :D

Ikke merket noe på buksene enda, men nå jeg jeg litt kortere på vei enn mange av dere andre. Det er sikkert forskjell om 2-3 uker.

Jeg er og begynt med mammabuksene... kvalme og trange bukser går ikke overens...

Nja, knappen går fortsatt igjen her. Men det er ubehagelig når buksen strammer, så det er noen bukser jeg legger lenger bak i skapet enn andre;) Litt hell i uhell har jeg jo, siden jeg har noen bukser som egentlig var blitt litt for store. Nå får jeg brukt dem litt lenger:)
Verre er det egentlig med overdelene, for magen ser så oppblåst ut innimellom.. Det er ikke alt som ser like pent ut på for tiden. Har litt ekstra polstring fra før av, så sånn sett er det greit. Ingen som får lov til å fatte mistanke før jul:)

Har begynt med mammabukser. Men den som skal draes over magen, drar jeg under magen. Orker ikke noe slags press på magen da jeg blir så kvalm. Klarer heller ikke å knippe jakka oppe i halsen, da jeg brekker meg.

jeg kjøpte min første mammabukse igår :P
har noe mammatøy på loftet etter sist men klarer ikke helt å se at jeg gidder å gå opp og hente det!

På dagen hjemme går jeg med joggebukser jeg:) Får jo på meg buksene, men på kvelden er det ubehagelig med "presset" på magen og tar opp knappen:p Deilig!!! 

Sist bulet det ut fra rundt uke 12, denne gangen blir det nok før! 
Men så har jeg elendige magemuskler da - og kommer nok til å få STOR mage (og tidlig) som sist:p 

merket ingenting til mage her, men så bruker jeg nesten bare tights og bukser med høyt liv også da. Men føler at jeg spiser HELE tiden for å holde kvalmen i sjakk, så føler jo at disse forhatte håndtakene bare blir større og større... Jeg som alltid har sett for meg at jeg skal være en sånn gravid som bare ser ut som hun har svelget en basketball...:p

Back
Topp