knallkommentar!

FancyPants

Forumet er livet
var på fest for et par uker siden, og snakket med en kamerat der. Han pekte på magen min og sa, "kommer den til å være SÅÅÅ stor helt fram til august?!"

HALLOOOO?! Da kan du mye om hvordan en graviditet arter seg, eller? Måtte le av han da altså! Og da jeg sa at den sikkert kommer til å bli dobbelt så stor innen den tid syns han så synd på meg. De er morsomme disse unge uvitende gutta[:D]

Ler meg i hjel av dissa mannfolka altså!

*knis
sikkert nøøøye gjennomtenkt, den luringen [:D]

Med fare for å generalisere;

Når kom det sist noe nøye gjennomtenkt ut fra munnen til en gutt???

*ler*

ORIGINAL: Pijah

*ler*

. Jeg har slutta å høre på når de snakker for leeenge siden. *Jeg bare laaater som, fordi jeg er så lur, og vil ikke ha gnagsår i ørene [8D]

ORIGINAL: Julita

ORIGINAL: Pijah

*ler*

. Jeg har slutta å høre på når de snakker for leeenge siden. *Jeg bare laaater som, fordi jeg er så lur, og vil ikke ha gnagsår i ørene [8D]

nyttig tips.. Den skal jeg ta med meg og bruke ved første og beste anledning.... *glise* [:D]

Andre gullkorn fra unge gutter:
Søsteren min gikk på folkehøgskole sammen med gutter i 16-18-års alderen. Viste seg at en av dem trodde at mensen var noe som kom én gang om dagen, som en skikkelig høytrykks-spyling klokka 12 på dagen eller no'!
Jeeebus!

haha... vitti... hehe...no måtte eg le...[:D]

hihi, tidig. [:D]

Var en på jobben som kom med en kommentar jeg ikke helt tror , håper det ikke ihvertfall, at han mente [:)]

Vi snakket om graviditet, og om jeg kunne kjenne denne lille sparke og kave på ?

(da var jeg bare 3 måneder på vei)

Nei sier jeg, er alt for liten for at jeg kjenner noe ennå [:)]
Liten sier han ? men er det ikke en Baby ?

Jooooo, men du vet at når en mann og dame har seg sant `?
Da kommer det en sånn bitteliiiten sædcelle fra han, inn til det bittelille egget hos damen, sier jeg på en ironisk måte mens jeg viser målene og sånn med hendene.

I all sjokk gaper han opp ( forran kunder og alt ) HAR DU HATT SEX ??
(han er en 22 åring, muslim med 8 søsken eller noe sånt)

Øøøøh, du tuller ikke sant ? sier jeg og ler, Åssn tror du dine foreldre har fått til alle dere 8 - 10 barna da ? *fnis*

Så tok det litt tid, så begynte han å le, litt sånn rødme rødme.,.,.,
Og sa, ja visste jo det da, men trodde dere ikke hadde gjort det siden dere ikke er gift !!!!

Men fremdeles vennen, sier jeg, så MÅ du ha visst at her er det skjedd noe selvom jeg ikke har giftet meg, det går ann å ha sex uten en ring på fingeren [;)] så det kan jo ikke ha kommet som et sjokk akkurat.

En kunde som står og spiser pølse eller noe sånt, hun måtte jo bare le, hun hadde fått seg et fint show under middagen sin

HEHE, de er noen raringer ja.
jeg møtte en kompis jeg ikke hadde sett på en stund på fredag. han kasta seg over magen, sto bare å tok på den hele tia.
nå skulle han hjem å lage barn med dama si, for en sånn fin mage vill han at hun skulle få å[:D]
syntes han var søt da, er ikke alle gutter som er sånn.
er veldig stolt av magen min da, vil vise den fram hele tiden[:D]

åååå det var jo bare dødsherlig

Back
Topp