Knall positiv el-test ved ikm

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Er det noen som har erfaring med knall positive el-tester rundt ikm?
Har lest at mange har fått det når de var gravid?
Mine el-tester har aldri vært så positive som de er nå. Både morgenig kveld.
De er ikke så sterke midt i syklus en gang når jeg skal ha eggløsning.
Tør jeg håpe på en spire?
Graviditetstestene har så langt vært negative. Men så vet jeg heller ikke sikkert om eller når jeg hadde eggløsning. Eller når forventet mens er.
Er på dag 36 i dag og har gjennomsnittlig 32 dager syklus. Har en gang hatt en syklus på 38 dager i august.

Det kan jo være du har eggløsning da? Jeg ville ha hoppet i høyet!!:smiley-bounce012
Selv om du ikke har opplevd sen eggløsning tidligere så kan det fortsatt skje, det skjer med alle i blant :)

Det kan jo være du har eggløsning da? Jeg ville ha hoppet i høyet!!:smiley-bounce012
Selv om du ikke har opplevd sen eggløsning tidligere så kan det fortsatt skje, det skjer med alle i blant :)
Ja det kan jo hende. Og tro meg vi hopper i høyet [emoji2]

Her er el-testene så langt
Stoppet på dag 30 da jeg så den ble svakere igjen.
e0ac86d25537e16a9ba399f82dc83782.jpg

Men da jeg nå i noen dager har kjent noe murring/el-smerter eller hva det skal være tok jeg en el-test igjen i går på dag 35 og den lyste positivt mot meg før jeg i det hele tatt fikk lagt den fra meg omtrent.
0dfd1c5736dceb8bbac3204eb4bd3feb.jpg

Man har en stigning i lh før ikm. Hvis man har hcg i blodet slår dette også ut på el-tester. Men hvis g-testene er helt blenda tviler jeg på at det er graviditet som er skyld i de positive el-testene. Da burde du sett noe på g-testene også.

Man har en stigning i lh før ikm. Hvis man har hcg i blodet slår dette også ut på el-tester. Men hvis g-testene er helt blenda tviler jeg på at det er graviditet som er skyld i de positive el-testene. Da burde du sett noe på g-testene også.
Jeg har heller ikke helt troen på at jeg er gravid (selv om jeg ønsker det)
Tenker heller det kan vøre en super sen eggløsning enn at tanta kommer siden den er så sterk. Sterkere enn da jeg antok at eggløsning var.

Jeg tok feil test i går, i dag er jeg 1+ ikm. Jeg skulle ta graviditetstest men tok EL test isteden, og den var det en svak strek. Skjønte ikke helt det jeg heller..

Jeg tok feil test i går, i dag er jeg 1+ ikm. Jeg skulle ta graviditetstest men tok EL test isteden, og den var det en svak strek. Skjønte ikke helt det jeg heller..
Svak strek kan jeg skjønne da vi har LH i kroppen hele syklussen men høyest nivå ved en eggløsning.
Men at mine nå er så positive som de aldri før har vært skjønner jeg ikke [emoji12]

Hvor lenge skal testen være positiv ved el?
Den er fremdeles veldig positivt her
20170104_082614.jpg

Kan det være du har forsinket el denne syklusen? Ville lagt inn aksjer bare i tilfelle.
Ja jeg tenker jo det me sannsynlig er en sen el denne syklusen.
Men er på 3 dagen nå med positive tester. Hvor mange dager er det vanlig å ha pos test.
Tidligere når jeg har fått pos test har jeg fått det kanskje en dag. Men oftest bare en halv dag, enten morgen eller kveld.
Hvor lenge skal testen være positiv ved el?
Den er fremdeles veldig positivt her Vis vedlegget 214125

He du tatt graviditetstest? Når eg va gravid så testa eg med eggløsningstest først å den va positiv. Så kjøpte eg g.test ittepå

Ja jeg tenker jo det me sannsynlig er en sen el denne syklusen.
Men er på 3 dagen nå med positive tester. Hvor mange dager er det vanlig å ha pos test.
Tidligere når jeg har fått pos test har jeg fått det kanskje en dag. Men oftest bare en halv dag, enten morgen eller kveld.

Jeg har hatt 3-4 dager med positiv test, og da er de positive hele døgnet til jeg plutselig fikk negative/svakere. Pleide å ha el den dage første negative kom. :)

Jeg har hatt 3-4 dager med positiv test, og da er de positive hele døgnet til jeg plutselig fikk negative/svakere. Pleide å ha el den dage første negative kom. :)
Takk for svar Oh Dear [emoji8]
Da tester jeg litt til og ser når den synker [emoji4]

Viss jeg forstått det rett, så vil en graviditetstest slå ut før en el-test. Derfor er det usannsynlig at det er graviditet, trolig heller sen el.

Viss jeg forstått det rett, så vil en graviditetstest slå ut før en el-test. Derfor er det usannsynlig at det er graviditet, trolig heller sen el.
Eg he ialfalt tatt eggløsningstest så va positiv før eg tog graviditetstest ved første svangerskap. Så hos meg stemte dæ. Ane ikke koss di er i dag,men går utfra sndre he erfart de sama

Eg he ialfalt tatt eggløsningstest så va positiv før eg tog graviditetstest ved første svangerskap. Så hos meg stemte dæ. Ane ikke koss di er i dag,men går utfra sndre he erfart de sama
Mine graviditetstester er negative selv om el-testene er positive.
Så hvis det er som MrsWinchester skriver at en graviditetstest ville vært positiv før en el-test så er det nok heller en sen el enn graviditet [emoji17]

Jeg har alltid hatt super positive EL tester begge gangene jeg har vært gravid. Tatt EL test før G test bare på gøy.

Mine graviditetstester er negative selv om el-testene er positive.
Så hvis det er som MrsWinchester skriver at en graviditetstest ville vært positiv før en el-test så er det nok heller en sen el enn graviditet [emoji17]
Eg testa først med eggløsningstest da eg kun hadde det i hus. Så va den positiv. Mens va forsinka så eg tok en graviditetstest same dag så va positiv .Sitte her med resultatet snart 8 år. Så for meg va dæ slik.

Back
Topp