Knall og fall

Uff, ja det høres litt slitsomt ut. Her ligger hun bare på gulvet ennå siden hun har skinne på. Det høres ut som om at det er å foretrekke litt til fremover
 
Du er ikke alene! Hehe. Blir en del fall her ja. Men han slår seg jo ikke så hardt, men oftest at han skvetter litt og blir frustrert og dermed sutrer litt. Regner med at det bare blir med av det :p
 
Her har det tatt av siste uka. Opp å stå. Og slipp tak hele dagen. Prøver å redde han, men hender vi bommer på krumspringene selv om vi er ved siden av.
 
Begynt å få litt meir kontroll på opp og ned, evt berre stå til han blir utslitt og så gauke om hjelp :p Heldigvis ikkje begynt å forflytte seg stående, då (prøver han) å sleppe seg nedatt på golvet først, og så kravlar han seg bortover. Men det travligaste er jo å halde han unna "risikosoner" :rolleyes: Stikkontaktar, planter, vaskerommet, katten..:p
 
Mye opp etter møbler og fall på ene jenta her. Hun andre har akkurat begynt å åle seg, så en liten stund til hun er der. Litt greit at hun som er litt mer mobil blir mer stødig før hun begynner også:hilarious:
 
Jeg har ikke vært så mye «på» for å redde han fra vanlige knall og fall. Men på flisene på badet f.eks. var jeg skeptisk i starten. Da satt jeg ved siden hvis han klatret opp etter vaskemaskinen, eller så la jeg håndduker rundt ham :p Men han brukte bare noen dager fra han begynte å reise seg, til han ble ganske stødig. Og han lærte seg både fallteknikk og det å senke seg sakte ned igjen, på noen få dager. Jeg blir mer sliten av å passe på at han ikke får tak i ting han ikke burde, på bordene, og inni skuffer og skap. Og å holde han unna stikkontakter og dokosten og sånne ting også ja :p



Mye opp etter møbler og fall på ene jenta her. Hun andre har akkurat begynt å åle seg, så en liten stund til hun er der. Litt greit at hun som er litt mer mobil blir mer stødig før hun begynner også:hilarious:


Så digg at de utvikler seg litt ulikt, så den ene ligger i ro mens den andre turner rundt :D
 
Endelig er skinna/ortosen av her. Så nå er hun i full gang med å reise seg ,det er bare litt vanskelig å få satt seg ned igjen så noen fall har det blitt allerede:rolleyes:
 
Hun er egentlig ganske forsiktig når hun skal opp og ned. Men blir litt kræsj med hodet av og til. :p Følger med så godt jeg kan, men det blir jo alltid litt.
 
Hønemor som jeg tydeligvis er, prøver fortvilt å la han prøve og feile litt :nailbiting::p det blir knall og fall, litt klemte fingre o.l. Men sålenge det ikke blir store/alvorlige skader, så prøver jeg å la han få erfare litt selv :oops: Det er noe jeg jobber med hele tiden :hungover:
 
Blitt litt knall å fall (spesielt med storebror på 2 1/2 i hus) prøver selvsagt å unngå det da. Blir vel enda mer når han blir mer mobil og finner ut at han kan klatre
 
Her var det masse knall og fall i en periode, men nå begynner det å bedre seg litt :)
 
Mini hadde sitt første skikkelige fall idag.. Han hylskrek og moren var nesten på gråten hun også.. Gjør vondt i mammahjertet enda :(
 
Blitt mindre nå når hun har god kontroll. Men blir vel mer snart når hun bestemmer seg for å forflytte beina fremover :p Foreløpig står hun bare i ro og setter seg kontrollert ned.
 
Selv om hun reiser seg over alt blir det lite knall og fall. Det er dog ikke fordi hun er hverken spesielt stødig eller forsiktig. Når hun har reist seg opp etter noe, og så finner ut at det var litt skummelt der oppe.. Da klamrer hun seg fast for harde livet og roper høyt om hjelp. :p
I går hadde hun reist seg oppå et pledd som lå ved sofaen. Det begynte å skli, hun holdt seg fast og ropte. Fant henne med begge beina under sofaen, og hendene tviholdende i sofakanten. :p
Jo, hun har forresten falt ut av sofa og seng et par ganger. Der er hun ikke spesielt forsiktig.. :p
 
Back
Topp