Knakk helt sammen igår jeg......

helen79

Forumet er livet
pga den teite trappen. Vi hadde vært ute igår med guttene på turning og sånt, og når jeg gikk både ned og opp den midlertidige trappen så var jeg så nervøs. Da vi kom hjem begnte jeg å grine, det var forferdelig. Bare pga en trapp, hva. Dere synes sikkert at dette høres rart ut, men for meg var det virkelig vondt. Ikke får guttene gått i parken, heller pga det.

hm..ka for??? noke eg ikkje har fått med meg?

Det holdes på med rehabilitering her vi bor, så skal vi få ny utetrapp og kledningen skal ordnes før nye trappen settes opp. Så har vi fått en midlertidig trapp, en vinglete en. Og den er veldig bratt i tillegg. Den tør jeg ikke gå i.

Er jo ikke rart at du ikke tør og gå i den da..Håper du får tilbake den skikkelige trappen din snart da. Er sikkert ikke noe serlig og gå der vist den er vinglete nei..

Skjønner godt at du er redd og frustrert jeg - får håpe den ordentlige trappa snart er på plass da!

Trøsteklemmer sendes din vei!

Jeg skjønner deg kjempe godt jeg! Vinglete trapper og stiger kan ta knekken på enhver egentlig..

sender deg en trøsteklem jeg også... men husk det er bare våre redsler som skaper uhyren, tenk deg bare: det er en trapp , en verktøy til å ta meg inn og ut av mitt hjem...

Back
Topp