kmik jakt på en spire.

kmik

Blir kjent med forumet
Hei, Jeg er 25 år og min mann er 26 vi har bestemt oss for å prøve og bli gravide;) Prøving er gøy, men perioden fra el til tr er laaaang....
Jeg bruker Lady comp og har brukt den i et år. Har helt gjevn syklus på 28 dager. Herlig.

Nå venter vi på om tr kommer i morra el på den 25. Jeg tok en G-test i dag, men den lyste ikke gravid. Kjente jeg ble litt deppa, og gikk ned for å starte en dagbok. Føler for å få tankene ned på "papir". Tenker ta en test i gjen til fredag om ikke mensen er kommet. Vi krysser det vi har. Jeg har ikke noe sånn spesielle symtomer, bare en god følelse.

Vi er i 2 pp.
 
Da var julaften over, fikk masse gaver men venter enda på å se om den største av alle sitter. i dag er forventet tr dag. har bestemt meg for å vente å se om tr kommer før jeg tester om noen dager. testet negativt på lille julaften, klarte ikke vente måtte bare se.
 
i dag er det 2 juledag. Og ingen Tr er kommet. lurer på om jeg skal ta med en tur til apoteket og få kjøpt meg en test og noe som kan hjelpe ørebetennelsen min. våknet i natt kl 4 og fikk ikke sovet. Ringte legevakta og fikk beskjed om å ta paracet og sove. det virket. fikk sovet 4 timer etter det.
og det verker ikke enda. men kommer vel til kvelden.

dere må alle ha en god dag:)
 
Masse lykke til med prøvingen[:)]!
Håper oppholdet ditt her inne blir kortvarig!
 
På fredag skulle mensen kommet, men den er ikke kommet enda. tok en g-tesgt i dag men den er negativ:( hvorfor er den det? jeg hat aldri gått på overtid men venting på mens, den kommer som klokka hvergang den.

jeg er ikke skyffet bare full av spørsmål....
 
i går kveld kom den forhatte tr! ikke noe morro. Men like greit siden jeg testet negativt i går morres. Så da begynner vi på pp 3.
Håper alt går vår vei denne gangen. Er litt usikker på åssen jeg skal regne meg frem til el denne gangen. har alltid 28 dager syklus men denne ble på 30 dager. føller 28 og plusser nok bare på noen dager ekstra:)

hadde vært morro å fått det til denne gangen. da vi skal gifte oss 23 jan. og eventuelt test kommer rett i etterkant:) vi skal gjøre så godt vi kan ialefall.
 
nå nermer tr seg slutten og vi sattser på en spier denne gangen. min kjære mener jeg tenker for masse på dette, så nå skal jeg bare ta det helt mer ro og vente å se. skal bare kose oss. og se frem til bryllup i slutten av januar:) 
 
2010. januar. Dette er måneden vår. Det har jeg bestemt.
Så her følger en dag for dag oversikt.
1
2
3 Trene lavine med Candy.
4
5
6 Syklubb:)
7
8 EL? Trene agility med Candy
9 EL?
10 EL i følge ladycompen Trene rundering med Candy
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 Drar til København
22 København
23 Vi gifter oss! København
24 København
25
26
27
28
29
30
31
 
Forferdelig dag på jobb, men var godt å komme hjem til min kjære å slappe av å kose litt;) vi er kommer så utrolig nerme hverandre etter at vi bestemte oss for å blir prøvere. herlig følelse. hverdag får jeg bekreftelse på at han  er den rette:*
 
Da var helga her. herlig. Er inne i EL peroden nå. ikke sikker på hvilken dag den er, så her skal det "jobbes":) 
 
Tusen takk Angelos:)

Nå begynner ting å falle på plass til bryllupet her. Skal prøve kjolen igjen på tirsdag. Da er den ferdig syd opp og inn. Herlig. Gleder meg sånn. Tiden går fort nå. Må bare bestille kennel til hunden.
 
Masse lykke til med prøvingen og ikke minst bryllupet! Håper dere får et fantastisk flott bryllup i den danske hovedstaten!!!
Er du fornøyd med å bruke LadyComp? Bruker BabyComp selv og er sånn passe fornøyd. Man må jo bruke det litt for å få en viss peiling!
 
Kos dere masse med bryllupet og prøvingen!!!
 
DoNo: Tusen takk for koselige øsnker. Køben er en herlig by. Gleder meg til å se den i vinterprakt:)
Ang Ladycomp er jeg sånn passe fornøyd når vi ikke skulle ha barn, jeg fikk så masse røde dager. Men nå når vi er prøvere syns jeg den er super iogmed at jeg sånn ca får vite når El er. Klarer ikke stole helt på om det er rett, derfor er det humping i forkant og etterkant;)
 
 
 
Sånn føler jeg også!
Men den fungerte ganske bra når vi skulle prøve på nr. 1!
Så jeg håper den fungerer når vi starter prøvingen i mars også!
Jeg gleder meg[:)]

Lykke til!
 
og tiden humper å går.... prøvde kjolen igjen i dag. Den ble så fin nå den ble tilpasset. Gleder meg masse;) går fort nå. Nesten alt for fort. Heldig vis så skjer det så mye at jeg ikke får tid til å tenke på og føle etter om det er noe i magen. Venter i spenning. Om ikke TR kommer så blir det testing i siste uke av jan. IKM er 24 el 25. 
 
da er det bare to dager igjen av denne  uken. herlig. Skal blir godt med helg, trenger det. trenger sove ut litt kjenner jeg.
 
Da er det 6 dager til bryllup 23 jan. og 8 dager til en eventuelt test. Den som venter får se;)
 
Back
Topp