Klyx

Phoebee

Elsker forumet
Bare leste noe her som hadde tatt d.. kan noen fortelle meg hvor fort d virker og hvor lenge d varer?... når slutter d å virke igjen..liksom trygt igjen..hehe. man sitter vel ikke på do hele dagen regner jeg med[:D]

jadda det kan jeg svare på,for jeg har brukt det ikveld!!!

nå må jeg ta en del da,siden jeg skal være tom til ks i morgen..

men det funker vannvittig fort,vanskelig å holde seg[8D]

og det varer ikke så lenge..

ORIGINAL: henriette25!

jadda det kan jeg svare på,for jeg har brukt det ikveld!!!

nå må jeg ta en del da,siden jeg skal være tom til ks i morgen..

men det funker vannvittig fort,vanskelig å holde seg[8D]

og det varer ikke så lenge..

jeg har så raske fødsler så har litt lyst å ta d fordi de fikk ikke tid sist.. Så heller ta d litt når d nærmer seg.. Man vil liksom ikke ende opp med å føde mens man er "under behandling" heller..hehe.. (derfor jeg spør om d går fort å få d unna) Får du kløpt d uten resept elle rmå du ha d?

ja skjønner du ønsker å tømme deg litt da ja..
spør på apoteket,jeg fikk på sykehuset idag på innskrivningen!

Takk for svar [:)]

Ja det går fort unna. Du får effekt nesten med en gang.

Har aldri tatt det selv, men satt en del på andre, og de tubene går veldig fort, snakk om max en fem minutter, så lenge du ikke er veldig oppstoppa.
Tabelettene kan gå litt lengre tid, men ikke så mye, og spesielt ikke om du går rundt tror jeg

Jeg fikk klyx på sykehuset når riene var igang, og klyxen satte VIRKELIG igang riene.. babysen min kom ut 15 min etterpå[:D] Kom meg nesten ikke ut fra badet og inn i senga [:)]
Samme skjedde venninna min, bare lurt å være obs på at det kan få fart på andre ting også[:D]

Back
Topp