Klyster

Fikk med førstemann og skal definitivt ha det denne gangen... Nekter at sambo skal se meg gjøre "det" mens jeg føder vår datter.... Never ever!!! :nailbiting::p
 
Jeg skulle få det sist,men det rakk de aldri. Fødselen var lang,men jeg måtte presse når jeg skulle få det. Håper jeg rekker det denne gangen :p Greit å bli "ferdig" med det.
 
Har ikke fått det de to andre gangene, men vurderer å be om det denne gangen! Var rimelig forstoppet sist, og at det er fullt i "det systemet" gir ikke bedre plass i den andre kanalen der junior skal ut!! Iiikkk!!!
 
Jeg spurte etter klyster før fødsel sist gang selv om jeg ikke var hard i magen. men ville ikke at det skulle være bæsj i endetarmen når jeg skulle føde. vil ha det denne gangen også.
 
Jeg ville ha, spurte flere ganger, men fikk ikke :/ skal mase litt mer denne gangen.
 
De jeg snakker med fokuserer veldig på at det er så de ikke skal bæsje på seg under fødsel:p trodde det var enda en måte å få litt fortgang pluss at det blir bedre plass til babyen når den skal ut:) kommer til å si ja denne gangen og hvis det blir aktuelt.
 
Fått klyster vef alle mine tre forrige fødsler.har god erfaring på det da riene mine har tatt seg opp.jordmor fortalte også at det " ga mer rom" for at barnet skulle jobbe seg ned fødselskanalen
 
Jeg vet virkelig ikke om jeg gjorde på.meg under.fødselen, merker man det?? Jeg var hbertfall på do.rett etterpå som.bare av det...tok ikle.noe for dette. Og hadde ikke rukket det heller ettersom 1.mann kom rasende på.to.timer fra jeg ankom sykehuset. Er det når man kommer dit.man tar klyster? Eller når riene.begynner?
 
Jeg vet virkelig ikke om jeg gjorde på.meg under.fødselen, merker man det?? Jeg var hbertfall på do.rett etterpå som.bare av det...tok ikle.noe for dette. Og hadde ikke rukket det heller ettersom 1.mann kom rasende på.to.timer fra jeg ankom sykehuset. Er det når man kommer dit.man tar klyster? Eller når riene.begynner?

Jordmor spurte meg om jeg ville ha, sa ja..gikk da på do etterhvert (tror jeg). I hvertfall ble riene mer effektive, og på den ene pressrien kom det litt tiss og bæsj, men hadde jo stort bind på og merker ikke at jordmor skiftet...
 
Kan jo skrive når jeg fikk også. Ble innlagt kvelden før fødsel siden jeg var satt i gang med tabletter. Da spurte jm som skulle være natt om jeg ville ha klyster og jeg sa ja takk. Måtte bare løpe rett på do da. Hadde litt rier kvelden/natten men ikke effektive på noen måte, og det endret seg vel ikke. Så satte de drypp på rundt kl 12 dagen etter, da hadde jeg spist et brødmåltid:) er jo mulig å kjøpe klyx på apoteket og ta hjemme og, vet ikke om det er noe man skal:p
 
Back
Topp