Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har både hatt og ikkje hatt - syns oppriktig det er bedre med klyster, mindre som presser i tarmene og i tillegg setter det litt fart på riene![]()
Skal ikke du føde på SUS? Fikk senest opplysning om klyster-rutiner I dag da jeg var på innskriving.Har hørt at det ikke lenger er noe de tilbyr her :/ hadde de hatt hadde jeg nok tatt det om jeg ikke hadde fått gått på do den dagen eller dagen før
Jeg vil tro at når pressriene virkelig kommer og en får en sånn akutt følelse av at en må på do, så må det da komme noe ut der bak om tarmen ikke er tømt.... Ikke at jeg vet det, siden jeg kun har prøvd med klyster.
Jo skal detSkal ikke du føde på SUS? Fikk senest opplysning om klyster-rutiner I dag da jeg var på innskriving.
Skal ikke du føde på SUS? Fikk senest opplysning om klyster-rutiner I dag da jeg var på innskriving.
De sa at vi fikk tilbud om det når vi komHva sa de da?
Jeg fikk for 2 år siden, kanskje det kommer litt an på hvilken jordmor man har? Var i hvert fall ei av jordmødrene der som var veldig for det (mente mannen og jeg), virka nesten litt for entusiastiskJo skal detde på jobb som har født for 2-4 år siden sa det ikke var noe tilbud på det når de skulle, mens de enda eldre hadde fått. Jeg spurte jo ikke om klyster ved innskriving og ble heller ikke nevnt noe om det