Klyster

Jeg blir ikke flau av sånt jeg så kroppen får bare gjøre det den trenger.. De hjelper meg sikkert med å tørke det bort fort også

Jeg bryr meg heller ikke. Å sist skulle jeg på do å tisse før press reiene startet for å gjøre bedre plass men det rakk jeg jo ikke.. He he

Jeg fikk sist. Og vil ha igjen! Heller det enn at det skal komme noe under pressingen. Var verken vondt eller ubehagelig og egentlig veldig befriende.

Man er jo mørbanket etterpå så greit å slippe å måtte gå på do første dagen etter fødsel - synes jeg :)

Takker mer enn ja til klyster, får bare være så ubehagelig som det bare kan være. Hehe ;-)

Fikk ikke tilbud om det jeg. Jeg sa til jordmora at jeg ikke hadde vært på do, men fikk bare et rart blikk, hehe. Aner ikke om det kom noe da jeg pressa. Mannen min fikk heller ikke med seg noe. Så egentlig bryr jeg meg ikke noe om det. Men om de spør tar jeg det nok. Greit å få tømt seg uansett.

Det er absolutt ikke vondt. La ikke merke til det mellom riene :) Fikk tilbud med en gang jeg kom inn, og kommer absolutt til å ta det nå og! Mye bedre at det ligger i do, enn under deg underveis i fødselen!! :p

sniker litt.. men klyster er et must. og noe du må ha hvis du skal i badekar.. fikk ikke med fødsel nr. to og jeg husker enda hvor vemmeligt det var med den varme vaskekluten der bak da lille vennen var på vei ut.. vet ikke hva mannen så og ikke, han sto ved siden av og jeg holdt rundt ham fra der jeg lå.. ble i gangsatt så kan være hele opplevelsen gjorde at jeg husker den detaljen var grusom..

Jeg fikk aldri spørsmål om klyster sist gang. Kan heller ikke huske om det kom noe under fødsel. Jeg brukte badekar sist, men klarte ikke være oppi der pga smertene på slutten og alt blodet i vannet. Så valgte senga og lystgass når det ble konstatert 9 cm åpning.
Tenker jeg sier ja hvis jeg blir spurt denne gangen om klyster.

Jeg fikk heller ikke spørsmål om det sist, og aner ikke om det kom noe ut. Jordmor sa i såfall ikke noe. Noe som er greit hvis det kom noe. Så er ikke noe jeg har vurdert.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Får jeg tilbud om klyster, så takker jeg nok ja.
Sist hadde jeg forstoppelse under fødselen og det var nesten verre enn selve fødselen når det presset på et par timer senere. :eek:

Back
Topp