Klyster

Jeg tok det selv denne gang, funket som fjell det. Og med trykketid på over 4 timer er jeg rimelig glad for at jeg gjorde det også!

Jeg fikk spørsmål om jeg ville ta det selv eller om JM skulle gjøre det, så ingen som ser dumt på deg om du vil gjøre det selv :)

Fra jeg fikk det til jeg måtte på do gikk det 1-2 min.. 3-4 min på do så var jeg tom :) kom ingenting senere/under pressriene :)

Jeg fikk klyster sist gang!! :) Husker ikke om jeg spurte etter det eller om jeg vart tilbudt, men det var omtrent det første jeg gjorde etter jeg kom inn på fødeavdelinga =) Riene vart veldig vonde og veldig effektive etterpå da!!
Christine du skulle føde på Voss sant? Syns å huske det..!! De er iallefall vane med klyster så berre spør med en gang du kommer inn du.. :)

Jeg skal til Voss ja :) Du også?

Får man vondt i magen av klyster? Altså type mageknip?

tror det er greit å sette selv før man evnt drar på sykehuset. hørte om ei som syntes det var pyton å få det når riene var godt igang.. var ikke snakk om det sist til meg, men om jeg driter meg ut under pressriene tar jeg ikke så tungt, merket ikke om jeg gjorde det sist, men det er nok veldig normalt vil jeg tro.

Men er det vondt å ta klyster, stikker mannn det langt inn?:P

Men er det vondt å ta klyster, stikker mannn det langt inn?:P
Ikke vondt med klyster. Er litt rar følelse da, men ikke vondt :-) absolutt verdt det for å slippe å måtte på ramma seint i fødselsforløpet, evt når du har pressrier ;)

*duppedingsen*

Back
Topp