Jeg tok det selv denne gang, funket som fjell det. Og med trykketid på over 4 timer er jeg rimelig glad for at jeg gjorde det også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk klyster sist gang!!Husker ikke om jeg spurte etter det eller om jeg vart tilbudt, men det var omtrent det første jeg gjorde etter jeg kom inn på fødeavdelinga =) Riene vart veldig vonde og veldig effektive etterpå da!!
Christine du skulle føde på Voss sant? Syns å huske det..!! De er iallefall vane med klyster så berre spør med en gang du kommer inn du..![]()
JeppJeg skal til Voss jaDu også?
Ja det blir det:-D satser du på fullmånen i morgen du også?JeppBlir artig å sjå om me treffer hverandre da...
![]()
Jeg kan ikke huske å få vondt. Jeg husker bare at det var vanskelig å holde seg så man måtte omtrent løpe på doFår man vondt i magen av klyster? Altså type mageknip?
Oki.Jeg kan ikke huske å få vondt. Jeg husker bare at det var vanskelig å holde seg så man måtte omtrent løpe på do![]()
Ja, både fullmåne og baby nr 500 000, heheJa det blir det:-D satser du på fullmånen i morgen du også?
Hihi. Da er vi 2 om de tittleneJa, både fullmåne og baby nr 500 000, heheMen aller helst satser jeg på Torsdag eller Fredag for da kommer mannen hjem igjen
![]()
Gjorde ikke jeg vertfallFår man vondt i magen av klyster? Altså type mageknip?
Og nei. Det er ikke vondt. Skal bare rett innenfor åpningenMen er det vondt å ta klyster, stikker mannn det langt inn?![]()
Og nei. Det er ikke vondt. Skal bare rett innenfor åpningen
Mina Alis 15.04.13 ❤Felix 28.08.08
Ikke vondt med klyster. Er litt rar følelse da, men ikke vondtMen er det vondt å ta klyster, stikker mannn det langt inn?![]()