Klyster/klyx?

ikke prøvd det selv men hørt om noen har gjort det--å at til me en jm hadde anbefalt mini klyx men da var mann moden da...husker ikke helt hovre så det hene altså

Jeg tror ikke noe funker hvis man ikke uansett er moden og klar for fødsel

Nei eg tror heller ikkje det virker før man er moden. Men det va godt å få tømmt seg litt uansett, har slitt litt med treg mage. men nå har eg voldsomme stikkinger nedentil. Så kanskje noe som skjer :p

Har tenkt tanken jeg også, men HVIS det skulle funke så er det jo litt kjedelig å komme på føden med løs mage :p

ORIGINAL: Eldorado

Har tenkt tanken jeg også, men HVIS det skulle funke så er det jo litt kjedelig å komme på føden med løs mage :p

Jaa, det er helt sant :) Hehe! [:D]

ORIGINAL: Martine termin 6feb

Nei eg tror heller ikkje det virker før man er moden. Men det va godt å få tømmt seg litt uansett, har slitt litt med treg mage. men nå har eg voldsomme stikkinger nedentil. Så kanskje noe som skjer :p

virker det fort eller[8|] å få tømt seg altså, litt usikker på kva eg skal svare om eg får tilbud om dette

e har brukt mini lyx før å man får ike rene mage for magen tømmer seg veldig ret etter man har tat det..den skal virke 5-15 men fy å vont det e mens den virer å mann kniper i gjennn di minutene

ORIGINAL: Karsol

ORIGINAL: Martine termin 6feb

virker det fort eller[8|] å få tømt seg altså, litt usikker på kva eg skal svare om eg får tilbud om dette

Eg vett at når eg ska føda vil eg ha det (: som sagt går 15-20 min før det e igang. men for alldel kan gå fortare tror ef (:

Fikk det ved de 2 første fødslene. Slet med forstoppelse og det var flott å få d..... ut! [:D]
Har man mindre i tarmen så er det lettere for småttisen å komme ut! [:)]

Lykke til!

har prøvd det, men ikke for å få i gang noe. tok det før jeg visste det kunne sette i gang noe, å heldigvis gjorde det ikke det.. var da bare 35 uker på vei så.. men jordmørde mener forskjellig, så du får nesten velge selv om du vil prøve eller ikke :)
men at det kan gi styrtfødsel høres litt skummelt ut syns jeg[:(]

Back
Topp