Klyper til gardiner

x1xNrToPåVei

Andre møte med forumet
Finnes det "gardinklyper"? Har ikke lyst på bånd for å holde gardinene til siden, og ikke lyst til å feste kroker i veggen. Derfor ville jeg ha sånna klyper, nesten som hårspenner, som er til å holde gardinene til siden. Men så begynner jeg å innse at noe sånnt kanskje ikke finnes.. Noen som vet?

Beklager rar beskrivelse, var vanskelig å forklare. Håper noen vet.

For jeg finner det ikke noe steder. Bare fortsette å leite i butikker da.

Leste ordentlig nå[&:] trodde du skulle ha på selve stanga[:D] men sidebånd eller kroker var det du mente[8|][:D][:D]

Det enkle er oftes det beste......

Bruk bare to klesklyper, blanke eller hvite[:D] det gjør jeg, og ingen har kommentert det hos meg..
Dete er et tips jeg gir til kunder også, og de har takket for en knallbra gratis tips[;)][:D][;)]

Gardinene er brune/sand. Hadde sett for meg hvite, men alt er interessant når jeg ikke finner noe. Kjempekjekt hvis noen har noen liggende de ikke bruker, trenger åtte stk. Hvis ikke må jeg kjøpe meg nye klesklyper.

på IKEA har dem noen klyper vet jeg.

Tror jeg veit hva du tenker på[:)] Mamma var hos meg i går og hjalp meg med gardiner da vi fant ut at vi skulle hatt noen sånne klyper.... men vet ikke hvor de er å få tak i[8|] En tanke vi har er om det kan være serviett/bordkort- holder klyper ???? Vet ikke men vet hvordan de ser ut (mamma hadde sånn over alt for tiår tilbake)

Back
Topp