Kluter... Tips?

Snart2skatter

Glad i forumet
Hvilke kluter har dere kjøpt til de små, og hvor har dere kjøpt dem? Har sett noen rundt omkring, men de virker mer som kopphåndklær, harde og ru. 

Jeg har kjøpt mange på Princess og Exit/Name it, myke og gode[:)]

kjøper sånne gaskluter til både vasking og gulpekluter jeg.
når man får vasket dem og kjørt dem i tørketrommelen noen ganger så blir de så mye og fine atte!

Prinsess

Alt på Princess her og.

Gasklutene med farget kant fra princess (3 for 10,-) og gulpekluter fra SparKjøp (har ikke kjøpt ennå...)

Dra til apoteket å kjøp mesoft!! [:D] Det er gode greier! [:)] Tynne tørre engangskluter.. ikke dyrt i det hele tatt! :) og perfet for såre små stumper.. [;)] 

ORIGINAL: Spent og nervøs

Hvilke kluter har dere kjøpt til de små, og hvor har dere kjøpt dem? Har sett noen rundt omkring, men de virker mer som kopphåndklær, harde og ru. 

På princess;)

På princess og barnas hus [:)]

Har kluter fra overalt, men er best fornøyd med 6pk gaskluter med gul kant (til vasking av bleieområdet) og gaskluter og flanellkluter fra Sparkjøp. Mange av de andre sine kluter er veldig store og tykke, og det er ikke alltid så praktisk.

kjøpt sånn 10 pk på ikea jeg og de er veldig myke og gode synes jeg.. kommer nok til å kjøpe en drøss med flere men er jo sånn at med tøymykner og tørketrommel så blir det meste mykt uansett [:)]

Suttekluter, rompekluter, myjke ansikt vaske kluter, og gulpekluter selges på spar kjøp av alle plasser.. veldig billig! [:D]

Når jeg skulle ha førstemann, kjøpte mamma og mormor metervare med flanell som de klipte opp til kluter og sydde rundt kanten. (for den som gidder... [8D]) Jeg har de enda, de er myke og deilige.
Eller så bruker jeg mesoft kompresser fra apoteket.

Kjøpte på Jysk her om dagen. De virker kjempe fine. tynne frotte kluter 10 pk for 30 kr[;)] 

De gassklutene med farget kant fra princess, de bruker vi til lillegull og vi er veldig fornøyd med dem
[:D]
Så kommer til å bruke de samme slaget til babyen[:D]

På Sparkjøp har de noen fine, de er myke og gode (hvite og ofte med trådkanter  blått eller rosa feks og i størrelse 25x25 e.l)
Ellers har Princess fine vaskekluter i myk frotté

Store gasskluter i 70x70 kan jo også brukes men er vel ikke så gode til å vaske med pga størrelsen.

Kjøpt tynne supermyke frottekluter til baby på princess. Pakke med 5 el.6[8|] i div farger og mønster. Kjøpte også tynne frottekluter på reflex.

IKEA(10 i en pk), og mesoft som kjøpes på apoteket skal bli brukt her i huset...[:D]

Back
Topp