Har du noe annet i kikkerten?De er veldig små så må bruke mange for få ting rent. Blir veldig dyrt i lengden, hvertfall når jeg bruker sikkert 10 stk på en dag. Angrer på at jeg kjøpte den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noe annet i kikkerten?De er veldig små så må bruke mange for få ting rent. Blir veldig dyrt i lengden, hvertfall når jeg bruker sikkert 10 stk på en dag. Angrer på at jeg kjøpte den.
Hva mener du?Har du noe annet i kikkerten?
Altså, vurderer du et annet produkt.Hva mener du?
Jeg og, men mannen min gjør ikke det, men krøller dem sammen i skitne baller slik at jeg ikke ser dem og vips så stinker alle klutene muggent. Ekkelt :-oHar ikke klutenallergi fordi jeg VASKER klutene.![]()
Åja, nå skjønte jeg, leste den litt fortAltså, vurderer du et annet produkt.
Enig, dyrt og lite miljøvennlig!Synes det høres helt forferdelig lite miljøvennlig ut.
Å skulle kaste en klut etter hver gang jeg har vasket benker eller bord vil det jo fort gå 10 kluter om dagen.
Vi tar en ny oppvaskklut hver dag ca, da blir aldri kluten sur for det rekker den ikke.![]()
![]()
Ja, og det høres ikke ut som folk er fornøyde heller. Får finne på noe annet daEnig, dyrt og lite miljøvennlig!
Jeg og er fan av tørkerullJeg har alvorlig grad av klutenallergi, så jeg lo meg halvt ihjel når den reklamen kom, haha! Har ikke prøvd, tipper at de er tynne og små så jeg må bruke mange for å få en følelse av klut, og ikke bare våtserviett. Her går det mye i spray og tørkerull, får anfall om jeg går tom for tørkerull!! Bruker klut og da, men bare et par ganger daglig, og den går i skittentøyet etter en gangs bruk!
Bare bytt klut ofte, Omså flere ganger for dag. Du får ren klut og sparer miljøet.Jeg og er fan av tørkerullFår fnatt av matrester og støv og slike ting. Men det har blitt et problem først etter at mannen min begynte med muggfarmer
![]()
Da tar du ballen, putter i vaskemaskinen og kokvasker den, gjerne med en dæsj klorin. Så tar du REN klut fra skuffa når du skal vaske noe.Jeg og, men mannen min gjør ikke det, men krøller dem sammen i skitne baller slik at jeg ikke ser dem og vips så stinker alle klutene muggent. Ekkelt :-o
Jeg og, men mannen min gjør ikke det, men krøller dem sammen i skitne baller slik at jeg ikke ser dem og vips så stinker alle klutene muggent. Ekkelt :-o
Må skaffe flere kluter tror jeg. Vi har ytterst få igjen. Det har sikkert grodd noe i klutene, og nå har de fått føtter og tusler av gårde :-o :-DDa tar du ballen, putter i vaskemaskinen og kokvasker den, gjerne med en dæsj klorin. Så tar du REN klut fra skuffa når du skal vaske noe.![]()
![]()
Haha, helt sikkert.Må skaffe flere kluter tror jeg. Vi har ytterst få igjen. Det har sikkert grodd noe i klutene, og nå har de fått føtter og tusler av gårde :-o :-D