Klutenallergi

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Er det noen her som har det og som har prøvd ut vaskerullen til Jordan? Fornøyd eller ikke? Jeg takler vanligvis kluter fint, men mannen min gjør ting vanskelig for meg. Han vasker noe, og så krøller han kluten sammen uten å skylle av matrester og annet, og så begynner klutene å lukte vondt (han legger dem så strategisk til at jeg ikke nødvendigvis ser dem) :-o :-P

Har ikke klutenallergi. Klut funker fint. Er jo bare å vaske dem ofte nok.

Mini har i allefall ikke klutenallergi:o hun elsker kosekluten sin :p hahaha :D

• Liker
Reactions: Io
Har kjøpt den, mest fordi samboer var redd for så mye vann på nye kjøkkenbenken ;)

Synes klutene er litt små... Blir litt vanskelig å vaske med... Så vi bruker litt di og litt vanlig klut ;)

Legg klutene blant sakene hans, og gi ham beskjed om at han glemte kluten sin der og der.

Syns det virker dyrt med klutenallergi :p Stiv pris..
Ja det er akkurat det. Og hva med miljøet? Men jeg kjenner jeg får en voldsom aversjon mot å vaske kjøkkenet, så noe må jo gjøres (ingen vits i å prøve å endre på mannen, han prøver i noen dager og så er det glemt).

Mannen her også krøller de i en klump på benken :/ sier daglig at han må skylde de og henge de opp men går ikke inn. Men prøvde de der klutenallergi men syntes de var for små til å vaske benken med så dropper å kjøpe å fortsetter mase på han de gangene han vasker på kjøkkenet :P

Vi har både vanlig kluter og disse fra Jordan. Noen ganger er det enkelt å bruke vanlig klut og endre ganger er det veldig greit å bare bruke en fra Jordan som kastes med en gang :)

De er veldig greie når det kommer å tørke opp søl etter ungene siden de kan kastes rett i søpla og man slipper skylling og slikt..
Går litt fortere dersom man er midt i er måltid og man blir ikke avbrutt så lenge..

Har kluten allergi ja :p elsker å bare kunne ta en sånn å så kaste :) men de kunne gjerne ha vert litt større :)

Har ikke klutenallergi vi heller:) Bytter bare klut ofte:)

Oi, jeg høres ut som mannen din. Vo har den, og er fornøyd, men litt dyrt ja. Men nå tørker jeg oftere av bord og kjøkkenbenk, så det er jo bra ;) De skal være bio nedbrytbare av noe slag, men kanskje det er et fint argument uten hold? ;)

Prøver dem på ferie, men har visst "våtserviett-allergi". Jeg blir veldig fort tørr på hendene, og må ha handkrem på kjøkkenet. Vanligvis smører jeg ikke hendene.

Svigermor kjøpte de.... Jeg mener det var bortkastet penger :)

Sambo her bruker aldri klut :rolleyes: :p jeg kjøper bare slike ruller med chiffonet-kluter på biltema, kaster de når de er blitt ekle.

Synes det høres helt forferdelig lite miljøvennlig ut. :eek:

Å skulle kaste en klut etter hver gang jeg har vasket benker eller bord vil det jo fort gå 10 kluter om dagen. :confused:

Vi tar en ny oppvaskklut hver dag ca, da blir aldri kluten sur for det rekker den ikke. :P :)

De er veldig små så må bruke mange for få ting rent. Blir veldig dyrt i lengden, hvertfall når jeg bruker sikkert 10 stk på en dag. Angrer på at jeg kjøpte den.

Back
Topp