Kluten i ansiktet

missP85

Betatt av forumet
Jeg ammer ikke... Sønnen får flaske. Vi har et skikkelig gulpe barn. Så vi er stor forbrukere av gulpekluter. Den siste uka har tassen lagt sin elsk på de. Han skal ligge å lukte på de brukte klutene når han skal sove. Jeg liker ikke at han skal ha den i senga. Hva tenker dere? Er det farlig? Bør jeg nappe den ut når han har sovnet?

Jeg er litt hønemor på akkurat dette med å ha tekstiler i senga, så her er det kun dyna :P

Min elsker også klutene. Får bare ha de i vugga hvis jeg sitter i sofaen og har et lite øye med han. I senga får han den til han sovner og så tar jeg den bort. Aldri uten oppsyn ☺️

Her vil han noen ganger ha kluten og andre ganger bamsen sin.. Han får ha det til han sovner, så tar jeg det vekk!! Men kun når vi er våkne og kan sjekke han:) tar det vekk fra senga når vi legger oss!

Det kan jo bli farlig om kluten dekker ansiktet hans! Selvom den er tynn så får babyen vansker med å puste.. Og det er ikke alltid de sier ifra, og de klarer jo ikke å ta det bort selv! Så jeg ville latt babyen få den under oppsyn, men ikke ellers!! Er fort gjort..

Her i huset er også kluten veldig populær, jeg lar han ha den til han har sovna også tar jeg den unna sånn at den ikke ligger helt oppi ansiktet :)

Back
Topp