Klut over hodet...

elber13

Gift med forumet
Vet det har vært både bilder og drøftinger her om dette før, men.....

Babyen vi sove med en diger gulpeklut over hodet... er redd han skal klare å surre den fast.. eller at han ikke får puste godt nok... Når jeg lirker bort kluten etter at han har sovnet våkner han delvis igjen og sutrer/lager irriterte lyder til han får tilbake kluten.. Har tenkt å prøve med en gasklut i vaskeklutstr i natt for å se om den er bra nok til å ligge og sutte under isteden. Gått med den på  puppen i hele dag[:D].

Dere som har hatt babyer som har gjort det samme.. Hva gjorde dere med det? Sluttet de med klutgreiene? Ga dere de smokk?

HJÆLP!

hihi,søte babyen.Har en slik klutgutt selv jeg!Har bare latt det gå og heller sjekke ofte.

Om den er svær ville jeg rett og slett klippa den mindre[:D]

ORIGINAL: GuttasMamma!

hihi,søte babyen.Har en slik klutgutt selv jeg!Har bare latt det gå og heller sjekke ofte.

Om den er svær ville jeg rett og slett klippa den mindre[:D]

hehehehe! så lurt!! Er det mulig å ikke tenke på den løsningen[:D][:D][:D][:D][:D] *[8|]himler med øynene av meg selv og sambo og halve slekta[8|]*

Min sønn måtte ha noe over hodet for å sovne da han var baby [:)] Brukte da en gassklut.. Nå er han to år og har med seg "kosen" når han skal sove.. Har bare blitt større klut med årene [;)][8D]

ORIGINAL: Linda29

Min sønn måtte ha noe over hodet for å sovne da han var baby [:)] Brukte da en gassklut.. Nå er han to år og har med seg "kosen" når han skal sove.. Har bare blitt større klut med årene [;)][8D]

Er gasklut han bruker her også.. sånn lang en..  Sønnen din bruker kosen bare når han skal sove fortsatt eller?

Her forsvant kluten av seg selv rundt 6mnd alder....var bare ikke nødvendig lengre...

fikk en del kommentarer på at det såg brutalt ut - mitt lille gull var i tillegg magesover og måtte ha en svær klut over hodet for å sove....ikke rent skjelden at folk kom bort til oss på senter og slikt og kommenterte...men jeg syntes det var helt greit. Tror de får puste så det holder[;)]

Back
Topp