Klumpføtter..

barehege

Forumet er livet
Legger ut noen bilder av prosessen Leah går gjennom med føttene sine. Og så håper jeg å få se bilder av beina til Ronja Emilie.. Veldig spent på hvordan skinnene ser ut i allefall!! ;) (kanskje ikke så interessant for andre, dette.. Men noen syns kanskje det..?) [:)]
1.gipsing, 20.3.07 (dagen etter fødsel)

2.gipsing, 27.3.07
3.gipsing, 3.4.07 (1. bildet er av at vi ruller av gipsen hjemme..)
4.gipsing, 11.4.07
5.gipsing, 17.4.07
Og onsdag 25.4.07 var vi oppover å oppererte lille tullemor (kuttet akilles-senene..).. Det var vi ikke med på.. Gleder med til å se om det er blitt store forbedringer til neste gang, 8.mai.. Og om vi får høre hvor mange gipsinger som gjenstår før vi får begynne med skinner.. [:)]

Synes det var veldig interessant og se, men får så vondt i hjertet mitt også. Uff..stakkars lille gullene som må gjennom dette. Også operasjon da, må være utrolig tøft for dere foreldre.
Får oss andre som har født barn som ikke har fått problemer til å virkelig sette masse pris på det. Heldigvis vil det bedre seg med tiden for dere.

Tusen takk.. [:)] Det er ikke så ille for oss.. Vi har visst om føttene siden uke 18 i svangerskapet.. Men jeg syns synd på mini18 som ikke visste noe før Ronja Emilie var ute.. Er kjempeglad på deres vegne at snuppa deres ikke hadde så feilstilte føtter som oss.. [;)] Leah er akkurat ei uke eldre, men R.E. har allerede blitt ferdig med gipsbehandlingen!! (Håper det er grit jeg skriver om dere Mini18!!!???) Er bare så utrolig glad for at dere har kommet så langt allerede!! Men vi kommer etter!!! [:D]

ORIGINAL: Trudelillelutt

Stakkars lita! Men ser jo ut som der er stor fremgang... Slik jeg har forstått det på innleggene dine, så trodde jeg at du skulle få skinner denne gangen, visst så håper jeg ikke skuffelsen ble alt for stor. Håper fremgangen er kjempe bra til neste kontroll. Lykke til!

Nei, vi visste det ble operasjon denne gangen.. Men mini18 fikk begynne med skinner denne uka!! [:D] vi er faktisk to her inne med jenter med klumpføtter på begge bein!! og 1 ukes mellomrom.. er godt gjort!! 1 av 1000 som blir født med det, halvparten med begge bein.. dobbelt så mange gutter som jenter.. [:D]

ORIGINAL: C78

Synes det var veldig interessant og se, men får så vondt i hjertet mitt også. Uff..stakkars lille gullene som må gjennom dette. Også operasjon da, må være utrolig tøft for dere foreldre.
Får oss andre som har født barn som ikke har fått problemer til å virkelig sette masse pris på det. Heldigvis vil det bedre seg med tiden for dere.

signerer

Dere har noen aldeles nydelige og tøffe jenter,begge to!!!
Barehege: det er jo blitt helt sinnsyk foradring dah! Tøffe lille Leah!! Gleder oss til å se dere igjen!!!

ORIGINAL: C78

Signerer

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Jeg gråter litt jeg, hormoner og greier.. synes så synd i de små som må igjennom slikt, men det er jo bedre det skjer nå en senere og godt at det ikke er verre skader.. Men jeg synes synd i de små nurkene uansett...

GI DEM EN KOS IFRA MEG, de herlige små bebisene deres

Er jo helt suverent hvor fort beina til R.E. har bedra seg, da!!! Skikkelig fine, jo!!! :)
Sendt pm tilbake til deg.. men tror du har fullt i "postkassa"..?

hei der fant jeg innleget barehege..kommer inn her jeg oxo...jeg fødte en sønn 24 april med klumpfot på begge bein...har beg m 1 gipsing..viste oxo dette fra ul uke 19..

hvordan får jeg lagt inn bilder her,skjønner ikke noe jeg..
ORIGINAL: nanna76

hei der fant jeg innleget barehege..kommer inn her jeg oxo...jeg fødte en sønn 24 april med klumpfot på begge bein...har beg m 1 gipsing..viste oxo dette fra ul uke 19..

Skal oppdatere med flere bilder snart.. måtte bare heise den opp.. gidder ikke legge inn bildene nå.. [;)]

Back
Topp