Klump stikksted

FrøkenFrustrert

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Heisann smarte damer! I dag tok jeg 3 sprøyter, tar alle samtidig. Menopur, puregon og orgalutran. Når jeg hadde tatt alle 3 i dag, så fikk jeg en liten bul på magen der jeg stiller. Altså en liten kul. Prøver å "massere den inn", men den er der enda, tror dere det har skjedd noe galt? Er så redd for at orgalutran og puregon kan ha blandet seg inn i magen på stikkstedet. Tror jeg stakk de altfor nærme....
Hva tenker dere? Noen som har samme erfaring og vet noe om dette?

Jeg har hørt om flere som har hatt dette men har ikke opplevd selv. Tror ikke det skal være noen problem men selvfølgelig mer behagelig å inngå. Prøv å stikke på forskjellige sider, jeg tar alltid en sprøyte på hver side, og om det er tre tar jeg den litt lavere. Vanskelig å finne så mye plass men gjør så godt du kan :) ikke bekymre deg for kulen, det går nok bra :)

Det er ikke noe farlig. Kroppen tar til deg medikamentet uansett. Men ikke gni på det og unngå å stikke akkurat der fremover:) hilsen sykepleier❤️

Hjertelig, hjertelig takk for svar alle sammen! Da kan jeg roe meg ned og vet at medisinene funker fordiom... Blir å holde stikkinga unna akkurat det område de 3 siste dagene med sprøyter:D
Tusen takk alle sammen! <3

Back
Topp