klump inni der

M*

Forumet er livet
VIP
For det første.. Nå har jeg fått mensen for andre gang etter fødsel. og det er UNDER 3 uker siden jeg hadde mensen sist[:@][:@] hvis mensen skal være uregelmessig den veien(altså at jeg får det oftere enn vanlig), da klikker jeg!!!

Og for det andre.. jeg skulle sette inn tampong nå.. og da var det noe som ikke stemte oppi der.. det var en klump inni der..en stor klump.. bak mot rumpa på en måte.. var jo hos legen på 6ukerskontroll for noen dager siden,og hun sa at alt så helt fint ut.. men er jo ikke vanlig med en stor klump inni der da[&:]

noen som har hatt noe sånt? eller..?

når jeg har fått mensen tilbake etter fødselene har de vært skikkelig uregelmessige silk dine er nå, men det stabeliserer seg snart.

det andre: kan du være litt forstoppet eller en stund siden du har vært på do?litt rart svar, men hvis du er det vil det være klumpen du kjenner den veien.har kjent det noen ganger og når du har vært på do er den borte.

ORIGINAL: mks07

når jeg har fått mensen tilbake etter fødselene har de vært skikkelig uregelmessige silk dine er nå, men det stabeliserer seg snart.

det andre: kan du være litt forstoppet eller en stund siden du har vært på do?litt rart svar, men hvis du er det vil det være klumpen du kjenner den veien.har kjent det noen ganger og når du har vært på do er den borte.

jasså,så det er bæsj altså? uffda[&:] for må på do ja.. hehe.. men har en hemoride,så kvier meg litt for å gå på do.. sitter jo nesten å skriker vøtt, får nesten følelsen av at jeg føder igjen[:D][&:][X(] får nesten bite tenna sammen og ta meg en tur på do da gitt[;)]

jeg har et godt råd for deg med hermorider, da jeg var gravid fikk jeg det(får den fanden ikke bort heller) og jeg kjøpte på apoteket nåt som het comfort ac3 og det er smertelindrende også. hjelper veldig når du skal på do neste gang.litt ekstra smorning.smertene blir ikke så ille som uten bruk.
trenger nesten ikke å presse i det hele tatt.
litt ekkelt svar, men det hjalp/hjelper meg mye. har prøvd tipsene men dette var best

ORIGINAL: mks07

jeg har et godt råd for deg med hermorider, da jeg var gravid fikk jeg det(får den fanden ikke bort heller) og jeg kjøpte på apoteket nåt som het comfort ac3 og det er smertelindrende også. hjelper veldig når du skal på do neste gang.litt ekstra smorning.smertene blir ikke så ille som uten bruk.
trenger nesten ikke å presse i det hele tatt.
litt ekkelt svar, men det hjalp/hjelper meg mye. har prøvd tipsene men dette var best

må bar spørre jeg, bruker du dette like før du skal på do da el.? sliter så sinnsykt med hemorider også:(

Ang. den klumpen du kjenner, jeg har også noe sånt, men det er ikke fordi jeg må på do. Hos meg så tror jeg det rett og slett er fordi jeg revna sånn innvendig. Att jeg har grodd isammen litt annerledes på en måte, også har arrvevet klumpet seg noen steder! Er faktisk litt ubehagelig under sex, så håper det forsvinner eller blir mindre ømt[:'(][&:] Men det kan jo være det er noe i tarmen også da, men da tror jeg du hadde kjent at det var det som var der? Det har iallefall jeg merket de gangene jeg har satt inn tampong hvis jeg ikke har vært på do på en stund...Blir trangere og mere ujavnt i skjeden da...

Jeg har nok fått innvendig hemorider eller noe i den duren, for det stikker fælt noen ganger når jeg er på do, også blør det litt....Så jeg kjøpte også Ac3 Comfort, og syns den funker veldig bra. Både lindrende og forebyggende[:)]

Angående den klumpen...vet ikke hvor stor den er jeg da, men er det ikke livmortappen du kjenner da? Hos meg kjennes den ut som en klump litt bak mot rumpa ihvertfall...
Når jeg var yngre så trodde jeg at jeg hadde kreft eller noe sånt fordi jeg ikke visste hva den klumpen var...så jeg dro til legen og var kjempebekymret! Men når legen undersøkte meg sa han at det var nok bare livmortappen jeg kjente...litt flaut![:o]

For at det skal bli lettere på do kan du spise et par skikkelig grove skiver brød hver dag og drikke masse vann. I flere uker etter fødselen hadde jeg nesten diaré, men det var så lett å gå på do sånn!

ORIGINAL: delma

Ang. den klumpen du kjenner, jeg har også noe sånt, men det er ikke fordi jeg må på do. Hos meg så tror jeg det rett og slett er fordi jeg revna sånn innvendig. Att jeg har grodd isammen litt annerledes på en måte, også har arrvevet klumpet seg noen steder! Er faktisk litt ubehagelig under sex, så håper det forsvinner eller blir mindre ømt[:'(][&:] Men det kan jo være det er noe i tarmen også da, men da tror jeg du hadde kjent at det var det som var der? Det har iallefall jeg merket de gangene jeg har satt inn tampong hvis jeg ikke har vært på do på en stund...Blir trangere og mere ujavnt i skjeden da...

Jeg har nok fått innvendig hemorider eller noe i den duren, for det stikker fælt noen ganger når jeg er på do, også blør det litt....Så jeg kjøpte også Ac3 Comfort, og syns den funker veldig bra. Både lindrende og forebyggende[:)]

revnet ikke noe under fødsel,så er nok ikke det[:)]

ORIGINAL: Siw2ril

Angående den klumpen...vet ikke hvor stor den er jeg da, men er det ikke livmortappen du kjenner da? Hos meg kjennes den ut som en klump litt bak mot rumpa ihvertfall...
Når jeg var yngre så trodde jeg at jeg hadde kreft eller noe sånt fordi jeg ikke visste hva den klumpen var...så jeg dro til legen og var kjempebekymret! Men når legen undersøkte meg sa han at det var nok bare livmortappen jeg kjente...litt flaut![:o]

det var en stor halvmyk klump bak mot rumpa[&:] aaldri kjent den før.. vil tro at hvis det hadde vært livmortappen hadde jeg kjent den før..og den er ganske langt ned[&:]

ORIGINAL: oktoberbarnventes

mensen er no dritt!! tante rød kom på besøk hos meg i dag, 1. gang etter fødsel...

tror jeg skal bli gravid igjen[8|]

haha, det har jeg også tenkt på!![:D] hater mensen...

ORIGINAL: monjen

det var en stor halvmyk klump bak mot rumpa[&:] aaldri kjent den før.. vil tro at hvis det hadde vært livmortappen hadde jeg kjent den før..og den er ganske langt ned[&:]

Det er ganske langt ned hos meg også, og det er ikke hver gang jeg kjenner den. Spørs hvor mye jeg slapper av! Er vanskelig å ha inn tampong av og til, men sambo kjenner ingenting når vi "koser oss"...
Legen din hadde sikkert sagt hvis det var noe unormalt da...tror du ikke?

ORIGINAL: monjen

Det er ganske langt ned hos meg også, og det er ikke hver gang jeg kjenner den. Spørs hvor mye jeg slapper av! Er vanskelig å ha inn tampong av og til, men sambo kjenner ingenting når vi "koser oss"...
Legen din hadde sikkert sagt hvis det var noe unormalt da...tror du ikke?

håper da det[8|]

kan jo være jeg er "hoven" etter undersøkelsen.. for den gjorde vondt!! hun stappa jo den "gakk gakken" inni der uten noe form for glidemiddel på,døds fort.. AU! og så kjørte hun fingra sine oppi der etterpå,uten glidemiddel på hanskene,også døds fort!! vær litt forsiktig da,kvinne,jeg har født for bare noen uker siden!!![:@] så det kan jo være det..

Eirik har heller ikke merket noe til klumpen under sex..men har ikke merket den selv før i dag da.. men så er det jo ikke hver dag jeg har fingra mine oppi der heller da[8|][:D]

jasså,så det er bæsj altså? uffda for må på do ja.. hehe.. men har en hemoride,så kvier meg litt for å gå på do.. sitter jo nesten å skriker vøtt, får nesten følelsen av at jeg føder igjen får nesten bite tenna sammen og ta meg en tur på do da gitt

Aah..,vet akkurat hva du snakker om.., her var det så vondt at jeg svimte av når jeg satt på do.. blødde som bare det... Da var det bare å innse at jeg måtte til legen.. for ikke f... om jeg satte meg frivillig på do igjen[8|]

Jeg hadde prøve å lege det selv med alcos anal. ( 3 tuber!!!) , men det hjalp ikke en dritt..

Legen sa at om det blødde så skulle vi alltid kontakte legen, for de midlene de selger uten resept kunne da være for svake til å  lege det helt..
Fikk resept på scheriproct stikkpiller.., og de begynner å hjelpe litt nå..[:D][:D]

så du må iallefall gjøre noe med det før det blir for ille...!!

tenkte på en ting..

kan det være en levra blodklump jeg kjente? for den var jo innmari myk.. og at det er derfor jeg blør litt nå? for det er jo veldig tidlig og få mensen allrede.. 2,5 uke siden jeg hadde mensen forrige gang..

Back
Topp