For det første.. Nå har jeg fått mensen for andre gang etter fødsel. og det er UNDER 3 uker siden jeg hadde mensen sist[:@][:@] hvis mensen skal være uregelmessig den veien(altså at jeg får det oftere enn vanlig), da klikker jeg!!!
Og for det andre.. jeg skulle sette inn tampong nå.. og da var det noe som ikke stemte oppi der.. det var en klump inni der..en stor klump.. bak mot rumpa på en måte.. var jo hos legen på 6ukerskontroll for noen dager siden,og hun sa at alt så helt fint ut.. men er jo ikke vanlig med en stor klump inni der da[&:]
noen som har hatt noe sånt? eller..?
Og for det andre.. jeg skulle sette inn tampong nå.. og da var det noe som ikke stemte oppi der.. det var en klump inni der..en stor klump.. bak mot rumpa på en måte.. var jo hos legen på 6ukerskontroll for noen dager siden,og hun sa at alt så helt fint ut.. men er jo ikke vanlig med en stor klump inni der da[&:]
noen som har hatt noe sånt? eller..?
for må på do ja.. hehe.. men har en hemoride,så kvier meg litt for å gå på do.. sitter jo nesten å skriker vøtt, får nesten følelsen av at jeg føder igjen
får nesten bite tenna sammen og ta meg en tur på do da gitt