Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den jo såvidt på bildene Vis vedlegget 81757
Den synes ganske godt på dette siste bildet, så det kan hende det er derfor du får utslag på EL-testene nå, men det er jo individuelt hvor lavt hcg må være før kroppen produserer LH. Kroppen er nemlig i utgangspunktet laget sånn at den ikke skal ha EL så lenge det er graviditetshormoner i kroppen.
eltest i går(2streker) å i dag.. Haha, hva skjer???Den synes ganske godt på dette siste bildet, så det kan hende det er derfor du får utslag på EL-testene nå, men det er jo individuelt hvor lavt hcg må være før kroppen produserer LH. Kroppen er nemlig i utgangspunktet laget sånn at den ikke skal ha EL så lenge det er graviditetshormoner i kroppen.
¨Vis vedlegget 81761 eltest i går(2streker) å i dag.. Haha, hva skjer???
Vis vedlegget 81761 eltest i går(2streker) å i dag.. Haha, hva skjer???

Det jeg tenker ogsåTror nok kanskje ikke at all hcg er ute av kroppen din endafortsett å teste med g tester noen dager før å se om de blir svakere eller sterkere. Mine var helt blanke ca en uke etter at jeg slutta å blø. Men for noen kan det ta flere uker. Hvis de ikke endrer seg bør du ta kontakt med gyn.pol å få en ekstra sjekk.
Det jeg tenker ogsåG-testen er hvertfall mye svakere enn de var når jeg var gravid(de ble aldri skikkelig sterke, ikke halvveis en gang)
Embryoet har en spesiell hudfarge (ikke rød eller brun som livmorvevet). Det var litt gusten farge, og det tenkte jeg at nok var fordi den hadde vært død en stund. Jeg så min fordi jeg måtte gjennom medisinsk abort på sykehuset hvor jeg aborterte i et bekken. Det hadde to små sorte prikker som skulle bli til øyne og fire "dutter" som skulle bli armer og ben. Embryoet var 8+4 (jeg var 12+6) og den var helt lik som tegningene i BV appen fra uke til uke. Jeg hadde ellers mange ulike klumper som ikke var embryoet, men noen av dem kunne sikkert fått meg til å lure om jeg ikke hadde sett embryoet først. Nå er det jo ikke noen tvil, for det var veldig spesielt. Siden jeg var så kort på vei var den vel også bare 2-3 cm lang.
Dersom du er nysgjerrig så finnes det bilde av 8 uker embryo etter abort på nett. Det er et bilde hvor fostersekken er intakt, det er ganske spesielt at den er intakt (ikke gå inn om du ikke vil se). Bildet er tatt av en lege: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Prenatal_development#/image/File:Human_Embryo.JPG
Håper du har gode folk rundt deg! ♡
Ja, venter på maaasse g-tester, såDa bør de nok begynne å bli svakere de neste dagene. Hvis ikke så ikke nøl med å ta kontakt med gyn.pol, og om de vil se det ann, så mas! Jeg har bare gode,erfaringer men har sett at andre ved enkelte sykehus har fått beskjed om å se det an noen uker. Skal man gå sånn over lengre tid blir man jo tullette. Evt betal noen kr å gå til en privat gyn.