Klubb

Håper på å få startet "klubb" med noen av jentene (damene? [8|] [8D]) som bor i nabolaget når vi er flyttet inn i eget hus, så vi kan samles og spise god mat, drikke vin, knaske snacks og bare prate og kose oss - og så GÅ hjem igjen uten å måtte tenke på taxi eller buss osv (ettersom vi har kooost oss med vin [8D]) [:)]

Har forresten en miniklubb her vi bor nå også, men møtes ikke fast... Greia her er at vi møtes med mer eller mindre jevne mellomrom til 3retters hjemme hos én av oss (går på rundgang), eller at vi går ut samlet og spiser et godt måltid [:)] Love it - det er rett og slett en form for egenpleie [:D]

lyst til å komme på klubb til meg eller christine[:D][8D]

ORIGINAL: *charaina*

Har du også klubb....??

Vi er alle damene på feltet som treffes for å bli bedre kjent :) veldig veldig gøy !!

ORIGINAL: Lene1986

Vi er alle damene på feltet som treffes for å bli bedre kjent :) veldig veldig gøy !!

Så koselig. Hvordna kom dere i kontakt da?

åååh sånt er så koselig.. hadde litt sånn da gubben var med i mc klubb men er jo ikke helt det samme da.. vi prøvde med barsel gruppa men det funka ikke

Vi er 6 ganske tilfeldige venninner som bestemte oss for å treffes 1 gang i mnd. Da lages det mat og dessert og vi skravler. Noen har med strikketøy(les:meg[8D]) mens andre knasker sjokolade!!

Kjempekoselig!!![:D]

ORIGINAL: ..christine..

Har du også klubb....??

næsj, men vi kunne starte egen klubb[:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Vi er 6 ganske tilfeldige venninner som bestemte oss for å treffes 1 gang i mnd. Da lages det mat og dessert og vi skravler. Noen har med strikketøy(les:meg[8D]) mens andre knasker sjokolade!!

Klarer du å la være å knaske når de rundt deg gjør det!? [8|]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: *MissMe*

Klarer du å la være å knaske når de rundt deg gjør det!? [8|]

Glemmer det når jeg strikker..[;)][;)] Skulle strikka konstant så hadde jeg blitt tynn!!![8D][8D]

Har du også klubb....??

næsj, men vi kunne starte egen klubb[:D]

haha. I'm in[:D]

kommer du til bergen i gang i mnden da eller?[;)]