*bølla* Gift med forumet 26 Jan 2010 #1 Eldste datteren min skal klore kokketøyet sitt. Balja med klorvann og tøy har hun tenkt å sette inn på rommet til kaninene. Så er spørsmålet: Vil kaninene bli syke av at den balja med klorvann står inne på det lille rommet?
Eldste datteren min skal klore kokketøyet sitt. Balja med klorvann og tøy har hun tenkt å sette inn på rommet til kaninene. Så er spørsmålet: Vil kaninene bli syke av at den balja med klorvann står inne på det lille rommet?
VeldreidSkrævadottir Forumet er livet 26 Jan 2010 #2 Føler jeg er den rette til å svare på dette![8|][:D] Det er ihvertfall ikke lurt med katter, så regner med det blir samme greia med kaniner!
Føler jeg er den rette til å svare på dette![8|][:D] Det er ihvertfall ikke lurt med katter, så regner med det blir samme greia med kaniner!
*bølla* Gift med forumet 26 Jan 2010 #3 OK[8D] Takk for svar. Hun har satt balja et annet sted nå[;)] Hva skjer med katter?
VeldreidSkrævadottir Forumet er livet 26 Jan 2010 #4 Det dunster visst sånn at kattene kan bli syke og kaste opp... Ingen heldig situasjon igrunn[8|][X(][;)]
Det dunster visst sånn at kattene kan bli syke og kaste opp... Ingen heldig situasjon igrunn[8|][X(][;)]
F Febbis Gift med forumet 26 Jan 2010 #5 Er vel bare farlig å drikke det. Står vel forsiktighetsregler bak på flaska[:)]
*bølla* Gift med forumet 26 Jan 2010 #6 ORIGINAL: *BalleKlorin* Det dunster visst sånn at kattene kan bli syke og kaste opp... Ingen heldig situasjon igrunn[8|][X(][;)] Vil ikke at kaninene skal bli syke[&o] Vi har katt og hund også, får holde balja unna dem også[;)]
ORIGINAL: *BalleKlorin* Det dunster visst sånn at kattene kan bli syke og kaste opp... Ingen heldig situasjon igrunn[8|][X(][;)] Vil ikke at kaninene skal bli syke[&o] Vi har katt og hund også, får holde balja unna dem også[;)]