klorevotter

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg skal kjøpe meg sånn ihvertfall. Jeg har arr på ett av mine kinn etter at jeg klorte meg selv da jeg var 1 dag gammel. Dumt å kjøpe det etterpå ihvertfall. Skal ha med meg på sykehuset.

Jeg og faktisk. Ikke så synlig lenger heldigivs, men jeg kan se det [8D] Kanskje jeg får kjøpe da... evt få noen sydd, det må vel gå an...

ORIGINAL: mamma2010!

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: carinasverden

jeg gidder ikke kjøpe før jeg trenger.
så lenge man river neglene deres (jeez, det hørtes brutalt ut[8D]) så er det ikke farlig om de har noen klor de første ukene heller. Men kommer vel an på hvor ille de klorer.
Fikk høre på sykehuset at det funker å ta brystmelk på klorene[:D]

Vet at de har på apoteket, HM og i de fleste baby shop butikker[:)]

Ikke riv eller bit neglene, bruk babysaks.. [&:] Det er ikke at det er brutalt, men man kan rive for langt ned.

fikk beskjed på sykehuset om at å rive veldig forsiktig var det beste. Hvor får man sånn saks da? apoteket?[:)]

Ja, eller babyutstyrsbutikker.. Jeg vet at mange fortsatt anbefaler det, men når det fins babysaks, er det bedre å bruke det og unngå å rive feil eller for langt ned. Man skal bare klippe rett av.

ORIGINAL: civciv

Hadde ikke det sist og han klorte opp hele ansiktet sitt. [&:] Så denne gangen har jeg kjøpt. [:)]

Sign!! [:D]

vi får se det an, er ikke værre enn at vi kjøper det hvis han klorer seg opp..hadde ikke bruk for det sist.

ORIGINAL: Vilnus

Jeg skal kjøpe meg sånn ihvertfall. Jeg har arr på ett av mine kinn etter at jeg klorte meg selv da jeg var 1 dag gammel. Dumt å kjøpe det etterpå ihvertfall. Skal ha med meg på sykehuset.

Jeg og faktisk. Ikke så synlig lenger heldigivs, men jeg kan se det [8D] Kanskje jeg får kjøpe da... evt få noen sydd, det må vel gå an...

Vises ikke så godt mitt heller, men jeg trenger ikke å ha søte babybilder av babyen min med sår i ansiktet[:)]

Samboeren min har faktisk et ganske stort arr på kinnet sitt etter at han rev seg opp en dag gammel... og det har bare strekt seg med årene, så det er ganske stort.... merkelig egentlig at det faktisk kan sette spor 25 år etter.. [8D]klorevotter er et must her i gården [:D]

ORIGINAL: Lussa88

Samboeren min har faktisk et ganske stort arr på kinnet sitt etter at han rev seg opp en dag gammel... og det har bare strekt seg med årene, så det er ganske stort.... merkelig egentlig at det faktisk kan sette spor 25 år etter.. [8D]klorevotter er et must her i gården [:D]

Jeg er noen år eldre enn samboeren din og det vises ennå, selv om barn sine arr gror bedre enn voksne sine.

ORIGINAL: Lussa88

Jeg er noen år eldre enn samboeren din og det vises ennå, selv om barn sine arr gror bedre enn voksne sine.

ja det er et såppas stort , dypt arr at det kommer nok aldri til og forsvinne... menmen.. er en del av ham det å [:D] Legene vurderte visst og stripse det igjen, men smørte på en krem i stedet for "babyer har jo så godt grokjøtt"... jessda [8D]

Back
Topp