Klorevotter nødvendig ?

Hva med en slik? ^^

fd12c9089443888e5aec459adc47022b
Jøss har jeg aldri sett før hehe

Hei jeg lurer på om klorevotter er nødvendig? Har en kusine som brukte dette og hun fikk god nytte av de da babyer jo har skarpe kanter på neglene. Den skrapte seg i ansiktet. Off. Stakkars liten. Hva er deres mening?

Nei, det synes jeg ikke er nødvendig. Babyer trenger hverken lue eller votter inne. (Åpenbare unntak gidder jeg ikke nevne.)
Bare klipp neglene ofte. Det finnes egne, gode sakser til å klippe små barns negler. :)
Uansett er det ikke farlig om de klorer seg en gang i blant, og det gror igjen fort - særlig hvis man smører morsmelk på. :)
Babyene trenger hendene frie til å utforske og kjenne på ting, så la dem være frie. :)

Brukte det de første ukene. Hadde kjøpt votter men sokker funket like godt så hadde ikke kjøpt igjen.

Det ser veldig begrensende ut, og jeg hadde ikke likt å ha på sånn selv. :/

Ligner litt på en tvangstrøye. Noe sånt kommer ikke inn i mitt hus. Kom tilfeldig over den. Lurer på om den er så begrensende som det ser ut da. Noen må jo kjøpe dette produktet siden de selger det.

Skulle gjerne brukt noen på junior nå, 9 måneder gammel og twister nippelen min til tider.

Back
Topp