Klorevotter nødvendig ?

Kamilla <3 mine små

Andre møte med forumet
Hei jeg lurer på om klorevotter er nødvendig? Har en kusine som brukte dette og hun fikk god nytte av de da babyer jo har skarpe kanter på neglene. Den skrapte seg i ansiktet. Off. Stakkars liten. Hva er deres mening?

Ja, vi hadde med på sykehuset. Var avhengig av klorevottene i 6 uker (!), ellers hadde han klort ut øynene sine. Ingen kontroll på hender før det.

Vi trengte det de par første dagene, men jeg hadde ikke kjøpt så brukte bare sokker - funka fint :)

Jeg brukte det ikke, selv om hun klora seg litt. Jordmor på barsel sa at det ser værre ut en hva det er. Jeg klipte og rev av neglene.

Vi hadde klorevotter på sykehuset, fikk riktig nok kjeft av en pleier fordi vi tok de på.

De koster jo minimalt på H&M. Så jeg hadde kjøpt, bedre å ha i hus enn å ikke ha :) fikk ikke bruk for det med storebror.

Aldri brukt,kan ikke huske hun klorte seg:) Så var sikkert ikke ett behov for det:)

Fikk det i gave, brukte dem aldri.

Hadde, brukte de veldig lite. Bedre å passe på at neglene ikke har skarpe kanter.

Brukte sokker på hendene dems de første dagene. Hadde egentlig ikke bruk for det heller. Kun hatt bruk for det pga slanger etter operasjon og for sonde pga reflux.

Ikke brukt eller tenkt på i det hele tatt m noen av de tre vi har

Aldri brukt :) men vi kjøper om vi ser behovet.

Brukte det aldri selv om han klorte seg opp i ansiktet helt i starten. Så ikke nødvendigheten av å bruke det selv om jeg fikk slike til ham i barselgave. Kun da han lå på sykehus, som liten baby (under tre mnd gammel), med sonde og diverse andre slanger tilkoblet han brukte det.

Brukte det ikke selv. Hadde ikke behovet heller, hun klorte seg minimalt.

Brukte det ikke. Neglene var jo så myke likevel i starten så jeg beit dem ned etterhvert som de voks.

Tenkte ikke på det.. når neglene nå (han er 11 uker) blir lange så bare filer jeg dem.

Hva med en slik? ^^

fd12c9089443888e5aec459adc47022b

Back
Topp