Labfrue Forumet er livet Septemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 29 Mar 2017 #1 Er det fleire her inne som har blitt frelst på Klompelompe sine oppskrifter? syns dei er kjempefine, spesielt Pilothua! [emoji7]
Er det fleire her inne som har blitt frelst på Klompelompe sine oppskrifter? syns dei er kjempefine, spesielt Pilothua! [emoji7]
Shoegrl Forumet er livet Himmelbarn Marsboerne 20 18 29 Mar 2017 #3 Ja! Mye fint. Blir å bryne med på den dressen og lua som jenta har på seg en vakker dag når strikkeskillsa mine har blitt litt bedre.
Ja! Mye fint. Blir å bryne med på den dressen og lua som jenta har på seg en vakker dag når strikkeskillsa mine har blitt litt bedre.
Ø Ønskebarnnr2 Gift med forumet 29 Mar 2017 #4 Jaaa, så mye fint! [emoji7] Jeg kjøpte den første boken for ett par uker siden og gleder meg til å strikke klær til barnehagestart derfra [emoji4]
Jaaa, så mye fint! [emoji7] Jeg kjøpte den første boken for ett par uker siden og gleder meg til å strikke klær til barnehagestart derfra [emoji4]
Ø Ønskebarnnr2 Gift med forumet 29 Mar 2017 #5 Cosacita skrev: Må sjekke ut, skjønner jeg Klikk for å utvide … Ja, det burde du! [emoji4]