Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gruer meg til bivirkningene kjenner jeg. Men håper dette fungerer på meg... Har du vanligvis eggløsning av deg selv? Jeg har det.. Men skal prøve for å få litt mere fart på sakene.Heisann. Jeg har gått på en dobbel kur sist mnd. Ble ikke gravid. Hadde hodepine hver dag omentrent! Humørsvingninger, ofte på do å tisse, litt magesmerter. Uopplagt og trøtt. Har gått på pergotime for 8 og 10 år siden, tilsvarer klomifen. Jeg ble gravid på dobbel kur nr 2 da med begge to! Denne runden prøver jeg trippel letrozol! Usikker når jeg fikk eggløsning, men vi prøvde i den tiden eggløsning var, ifølge appen. Tok blodprøve på dag 21, som viste at jeg har hatt EL
Neida, det går så fint Jeg har ikke EL av meg selv nei. Kan være greit å prøve for å booste litr jaGruer meg til bivirkningene kjenner jeg. Men håper dette fungerer på meg... Har du vanligvis eggløsning av deg selv? Jeg har det.. Men skal prøve for å få litt mere fart på sakene.
GHar prøvd 3-4 enkle doser tidligere da vi prøvde på nr 1. fikk el på alle og ikke særlig bivirkninger. Ble ikke gravid på det.
Så bra du ikke fikk noen bivirkninger. Krysser fingrene her. Men hva gjorde at det til slutt klaffet hos deg?Har prøvd 3-4 enkle doser tidligere da vi prøvde på nr 1. fikk el på alle og ikke særlig bivirkninger. Ble ikke gravid på det.
Er dette det samme som clomid?Har noen erfaringer med bruk av klomifen?
Ble det barn? - ble det tvillinger?
Hvilken dose fikk dere?
Når kom eggløsning etter kuren? Fikk du mye bivirkninger.?
Og generelt andre erfaringer tas imot med takk
G
Så bra du ikke fikk noen bivirkninger. Krysser fingrene her. Men hva gjorde at det til slutt klaffet hos deg?