Klokke til gutt

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vi tenkte kjøpe klokke til eldste til jul, han er 6år. Noen som har funnet noen kule/fine som guttene har blitt fornøyde med?? :D

Min er 5år og har en slik legoklokke fra lekebutikken som han liker :-) men du tenker kanskje litt mer "ordentlig" klokke?

Finer mange flotte på ebay med forskjellig disney motiv :)

Min 4 åring har en fin klokke fra klokkebutikk, helt enkel med fotballer på reima. Den var ikke dyr heller 298 eller 398. Husker ikke helt .. han leser enkelt tallene :)

Hvis den skal tåle litt bør den ha stål/titan kasse. Koster ca 500 og tåler dusjing og bading. Hvis det ikke er så viktig men han trenger generelt en ok klokke, koster de ca 300.
Billig - klokker detter ofte fra hverandre.
Du kan jo gå inn på gullsmed - sider på nettet og se. Har god erfaring med Panex-klokker. Men det er meg da:)

Min gutt, som er noe eldre, fikk ny klokke nylig (de andre var blitt borte og ødelagt, blandt annet en Legoklokke) og ønsket seg da en helt enkel, sort klokke. Endte opp med en klokke fra Casio som er helt vanntett. Det er viktig synes jeg, for det er ikke alltid han er like flink til å ta den av seg i dusjen, på svømming eller under lek med vann ;).

Takk for tips, skal tråle nettet og butikker, Har lyst på litt skikkelige greier og gjerne vanntett som flere av dere nevner.! :)

Vi kjøpte julegave på clas ohlson til søskenbarnet til gubben. Han var vel 6 da. Med fotball på mente den tålte vann. Stor fornøyd fottballgutt. Var med visere ikke digital.

Når han er så stor ville jeg kjøpt en klokke med skinnreim. Min fikk klokke til treårsdagen sin, men da med plastreim pga håndvask i bhg ol. Greit at klokka tåler litt vann da. Og kjøp sånn som minuttene står utenfor tallene. Feks 10 står utenfor 2tallet og 45 utenfor 9tallet. Gir mer forståelse for å telle minutter og å lære digital klokke :)
De har mange forskjellige barneklokker på gullsmedbutikker, ta deg en runde å se :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp