Klipte gutten i fingeren :(

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Skulle klippe negler, noe vi begge hater, jeg ihvertfall fordi jeg er så redd for å klippe i fingeren. Og nå skjedde det, urolig baby og stressa mamma endte med et skeivt klipp i neglen og hyl og blod. Har så vondt nå av lille som helt klart har vondt og en negl som halveis henger på, og mannen er i møte på jobb så han tar ikke telefonen :( må ha han hjem for å klippe av den fliken som henger igjen. Men hva godt kan jeg gjøre for lillemann som har vondt? Nå henger han på magen min, med en rød tommel :( og er midt i verste fingra i munnen perioden, så han har allerede stappa den inn mange ganger:( hva om det får betennelse? Huff...for en dag...:( noen med erfaring innen klipte fingre området???
 
Det er jo ikke farlig at de stikker fingrene i munnen om de har sår. Spytt kan faktisk hjelpe med at såret gror fortere har jeg hørt. :)

Har selv klippet prinsessa mi i fingrene ved et par anledninger, det gjør vondt langt inn i mammahjerte, men det går over og smertene er fort glemt. :) bare gi litt ekstra kos akkurat i øyeblikket etterpå, trøster mini og er godt for deg ;)
 
Uff! Her klipper jeg bare negler når han sover, ikke sjans med all veiving av armer og bein når han er våken. Som hun over skriver, vondt i mammahjertet, men det går nok helt fint! Trøst godt så går det nok over!
 
Ble mye kos og soving i armene og bare være nær og trygg i dag etter uhellet ja. Mannen kom hjem og klipte av den biten som bare hang igjen, og da bare lo og smilte gutten:p virker som om det gikk bra :) var mest pga sylskarp neglbit jeg var redd finger i munnen...:p

Bra de tåler mye disse små, ser for meg om dette hadde skjedd med hun på 3,5 år, da hadde det vært mye verre for henne enn meg :)
 
Høres ikke gøy u!! Prøvd å bite neglene isteden? Jeg begynte med det etter jeg klipte min første litt... Funker mye bedre, og trenger ikke være redd da....
 
Uff :( jeg klipper kun når hun sover, og jeg bruker miniatyr-neglklipper :)
 
Jeg klippet sønnen min i fingeren en gang, det var en forferdelig grusom opplevelse for meg. Dagen etterpå hadde han fått betennelse i fingeren, så jeg tok litt morsmelk over det betente såret. Noen timer senere var det helt fint :)
 
Høres ikke gøy u!! Prøvd å bite neglene isteden? Jeg begynte med det etter jeg klipte min første litt... Funker mye bedre, og trenger ikke være redd da....


Ikke prøvd å bite nei, hater å bite mine egne negler så er redd for å bite feil på en måte, aldri bitt negler selv så er litt unaturlig for meg å sette meg ned å bite hans negler... :p pleide file neglene, men det tar så lang tid og han sover så dårlig i armene mine nå, så der utgår også egentlig :)
 
Back
Topp