Klippet snuppa

Årolilja

Forumet er livet
Jeg klippet Jenny for første gang i går (bortsett fra panneluggen) og tok et godt jafs men det henger fortsatt litt nedenfor skuldrene. Jeg har ikke frisør talenter så det ble ikke perfekt, men hun ble jo sååå søt.[:D]

Det morsomste var i dagmorges, de små er jo ikke så beskjedne når de synes de er fine haha, hun speilet seg masse og var såå stolt av den nye sveisen og når vi kom i barnehagen bare strålte det av henne og ville gå med håret utslått haha.

Skal prøve frisør neste gang da [:D]

Jeg vil se bilde av skjønningen din [:D][:D]

Rotet bort kabelen til kameraet [:@]

Nei staaaakars [8D] hehehe. Får diplom hos frisøren da!!

Jeg skal klippe Pernille før jul har jeg tenkt, men frisøren min er en god venn da, så
vi skal nok få til å sitte rolig [:D] 
Ang. bilde Åro, så tar du ut brikka i kameraet ditt, og setter inn i pcn [:D] så kommer bildene av seg selv!
(regner med du har pc med sånn "hull" til kameraminnebrikke da)

ORIGINAL: Lena Levegg

Nei staaaakars [8D] hehehe. Får diplom hos frisøren da!!

Jeg skal klippe Pernille før jul har jeg tenkt, men frisøren min er en god venn da, så
vi skal nok få til å sitte rolig [:D] 
Ang. bilde Åro, så tar du ut brikka i kameraet ditt, og setter inn i pcn [:D] så kommer bildene av seg selv!
(regner med du har pc med sånn "hull" til kameraminnebrikke da)

hehe ja jeg testet det her for leden men det skjer ikke noe. Noen sa det var muligen satt opp noen begrensinger for før la alle bildene sine på felles omr og det belastet serveren så mye. Skal teste på priv pc'en min snart, skal få en til å fikse den i helgen. Haddde visst 3 virus programmer som kjemper om plassen men de har ikke gjort så bra jobb for jeg hadde 17 spion programmer på den haha. Den har blitt så treg at man får magesår av å skifte side!

Så lurt å få en venn til å klippe[:D]

Vil se bilde! Vil se bilde!!

Ble litt inspirert av denne tråden og klippa frøkna her også. Men ikke fullt så flink frisør her gett, så det ble litt sånn "det vil hun sikkert ha, da blir hun sikkert glad" - den sangen der hvor han begynner med et bort (?) og det ender med et skrin (?) fordi han bare tar litt og litt og så blir det aldri helt jevnt... Så ganske kort nå! Men VEEELDIG søt da, verdens søteste faktisk [:D]

ORIGINAL: MiniSatan

Ble litt inspirert av denne tråden og klippa frøkna her også. Men ikke fullt så flink frisør her gett, så det ble litt sånn "det vil hun sikkert ha, da blir hun sikkert glad" - den sangen der hvor han begynner med et bort (?) og det ender med et skrin (?) fordi han bare tar litt og litt og så blir det aldri helt jevnt... Så ganske kort nå! Men VEEELDIG søt da, verdens søteste faktisk [:D]

ååååå *smelte* hun er kjeeempe søt [:D] du må gjerne slenge ut et bilde. Veldig lenge siden jeg har sett henne nå når jeg tenker jeg om.
Åh, kunne vi ikke tatt et romjuls treff med de små!!!![:D]

ORIGINAL: Årolilja

ORIGINAL: MiniSatan

ååååå *smelte* hun er kjeeempe søt [:D] du må gjerne slenge ut et bilde. Veldig lenge siden jeg har sett henne nå når jeg tenker jeg om.
Åh, kunne vi ikke tatt et romjuls treff med de små!!!![:D]

Jeg er selvfølgelig med [:D] gleder meg til å se både J & J [8D]  veldig lenge siden!!
Og jeg tipper de begge er veldig veldig fine på håret [:-]

Hadde vært kjempekoselig med et treff [:)][:)] Lenge siden jeg har sett ungene deres også! Tipper at romjula blir vanskelig (da er det alltid mye familie-greier) men vi kan jo gi det et forsøk! Alternativt kan vi ta en bursdagfeiring sammen?

Jeg stemmer for et treff ja!! Felles bursdag hørtes jo koslig ut da!!! :)

ORIGINAL: Søster Jordbæret

Ja! hvordan skal vi evt gjøre det med felles bursdag? Hos en av oss (dere altså, jeg har ikke noe hjem :) ) eller et sted?

[8D] Hurlumheihuset??
Meker huset begynner å bli for lite for bare twinsa jeg assa.. hahaha[:D]

Ok, begynn å finne datoer jenter [:-]  jeg kan stort sett alltid [8|] eller.. sånn ca da.

[8D] Hurlumheihuset??

Ok, begynn å finne datoer jenter [:-]  jeg kan stort sett alltid [8|] eller.. sånn ca da.

Men på hurlumhei huset får vi ikke skravlet så mye da haha, bare løpe etter de gærningene. Jenny har liksom ikke så mange hemninger på lekeland [:D]
Neida, skal vel få skravlet litt også[:)]. Var på lekeland i drammen med T og yngste dattern (10 år) sååå digg da, vi bare slappet av i en soffa mens barna lekte selv [:D]

ORIGINAL: Søster Jordbæret

Ja! hvordan skal vi evt gjøre det med felles bursdag? Hos en av oss (dere altså, jeg har ikke noe hjem :) ) eller et sted?

Jeg har et midlertidig hjem!!! [;)] hihi
Jeg stemmer helst for å ha det hjemme hos en av oss...synes det blir litt mindre mas! Da kan vi bare slappe av mens unga leker!

Dato'r ja; det må være ukenr. 1, 3, 5 osv!!! [:)]

[8D] Hurlumheihuset??

Men på hurlumhei huset får vi ikke skravlet så mye da haha, bare løpe etter de gærningene. Jenny har liksom ikke så mange hemninger på lekeland [:D]
Neida, skal vel få skravlet litt også[:)]. Var på lekeland i drammen med T og yngste dattern (10 år) sååå digg da, vi bare slappet av i en soffa mens barna lekte selv [:D]

Det er livet mitt det [8D] Robin passer på uansett hvor vi er.. hehe.

[8D] Hurlumheihuset??

Ja haha jeg tenkte faktisk på deg og hva du hadde fortalt om når Eline eller Robin passer på Pernille. Kjente at jeg gjerne kunne hatt det sånn litt oftere, gjør meg ingen ting nei [:D]

[8D] Hurlumheihuset??

Ja haha jeg tenkte faktisk på deg og hva du hadde fortalt om når Eline eller Robin passer på Pernille. Kjente at jeg gjerne kunne hatt det sånn litt oftere, gjør meg ingen ting nei [:D]

Det er utrolig deilig å være 3 "voksne" på et barn assa [:D] (istedenfor omvendt vil jeg tro..hehe)

Back
Topp