Klippe negler

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvordan gjør dere det? Vi sliter litt med teknikken, hehe :D må omtrent være to stk for å få klipt alle neglene på både fingre og tær :P

Jeg river jeg. Synes klipping er skummelt enda hehe. Men hun sliter dem ganske godt selv visst. Klår jo på alt hun ser hehe:p

Gjør det når han sover, jeg. Ellers er jeg sjanseløs...

Synes jeg klipper nesten hver dag, vokser som bare rakkern her .

Her vokser de også utrolig fort! Må klippe veldig ofte..

Hun ligger på ryggen på gulvet også sitter jeg bak hodet hennes, da går det veldig kjapt og greit :) Hvis du skjønte hva jeg mente :P Syns det er lettest den veien..

Jeg klipper ikke, men river de forsiktig av som Blu-ray

Klipper mens hun sover. Går veldig fint ☺ her vokser neglene ganske fort

Jeg river jeg. Synes klipping er skummelt enda hehe. Men hun sliter dem ganske godt selv visst. Klår jo på alt hun ser hehe:p
De er for harde til å rivers her :/ klipping er litt skummelt, men bruker baby/barnesaks :D

Gjør det når han sover, jeg. Ellers er jeg sjanseløs...

Synes jeg klipper nesten hver dag, vokser som bare rakkern her .
Vokser kjempefort! Haha, mens han sover?? Han våkner bare jeg legger et pledd over han, så det er umulig :P

Her vokser de også utrolig fort! Må klippe veldig ofte..

Hun ligger på ryggen på gulvet også sitter jeg bak hodet hennes, da går det veldig kjapt og greit :) Hvis du skjønte hva jeg mente :P Syns det er lettest den veien..
Det skal jeg prøve :D

Klipper mens hun ligger på stellebordet. Står på siden og holder godt, og klippet når hun har et rolig øyeblikk:P det blir nok verre etterhvert:P tæra er vanskeligere syns jeg, for neglene vokser så tett på huden at det er vanskelig å få saksa under. Ikke hatt noen uhell enda iallfall:P

Vokser kjempefort! Haha, mens han sover?? Han våkner bare jeg legger et pledd over han, så det er umulig :P
Såpass ja :O

Har sovet han tungt heldigvis - bruker ellers dame vinkel som Fride, bak hodet hans. Synes det lettere å se hvordan man kan klippe da

Holder fast og klipper. Går veldig bra. Han liker å bli stelt og dullet med.:)

Back
Topp