Klippe navlestrengen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvem skal/har klippe navlestrengen når barnet kommer?

Har veldig lyst at mannen skal gjøre det, men han klarer ikke helt å venne seg til tanken. Skal sies at han er en smule "pysete" når det kommer til fødselen da. Men har et lite håp om at det skal endre seg når han faktisk er midt oppi det :)

Har veldig lyst at mannen skal gjøre det, men han klarer ikke helt å venne seg til tanken. Skal sies at han er en smule "pysete" når det kommer til fødselen da. Men har et lite håp om at det skal endre seg når han faktisk er midt oppi det :)
Mannen min er veldig pysete han og når det kommer til alt med blod etc, men jaggu har han klippet navlestrengen på begge ungene her ;) det minner litt om å klippe i fisk sa han ;)
Lykke til, får håpe mannen din kommer til å gjøre det :)

jordmor gjorde det på forrige, da gubben satt på gangen da, siden det ble litt for tøft for han på slutten av fødselen.
regner med at det sikker blir jordmor denne gangen og. vet at gubben ikke har lyst, så da tvinger jeg han ikke til det. synes egentlig at det er godt gjordt/ godt nok at han er med på fødselen da jeg vet at det er tøft for han og noe han ikke liker/ gruer seg for.

Har ikkje snakka om da, men syns han kan gjera da ;) Hvis ikkje vil eg gjer da sjøl!☺️

Her har pappaen klippet alle tre gangene.

Håper samboer vil klippe når vi står oppe i det, men pr nå sier han at han ikke vil... :/

Mannen min fikk klippe en symbolsk del av den fordi her ble det Ks

Mannen skal klippe :) ønsket det ikke når jeg tok det opp tidlig i svangerskapet, men i jula når vi skrev "ønskeliste" til føden skrev han ned at far skulle klippe, så da har han nok tenkt litt på det ;)

Blir nok far denne gangen også

Barne far fikk de første to. Men denne gangen ble det meg;)

Jm klippet. Sambo hadde ikke ombestemt seg og ville ikke klippe den.

Back
Topp