Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Greit på gutter da, ofte er det bare å bruke klippemaskin hjemmeFørste klipp fikk han rundt året gammel, neste klipp var han 15 mnd tror jeg. Vokser som ugress
Vi har prøvd klippemaskin før frisør, men han er livredd lyden av den. Hjalp ikke å klippe pappaen først heller. Da dro han tak i maskinen og ville kaste den bort fra pappaen sin skumle greien der skal ikke på noens hode.. gått veldig fint hos frisøren med saks og en film å se på imensHehe. Greit på gutter da, ofte er det bare å bruke klippemaskin hjemme
Huff, stakkars ! Lille her trodde hårføneren var farlig Bra det går greit hos frisør da!Vi har prøvd klippemaskin før frisør, men han er livredd lyden av den. Hjalp ikke å klippe pappaen først heller. Da dro han tak i maskinen og ville kaste den bort fra pappaen sin skumle greien der skal ikke på noens hode.. gått veldig fint hos frisøren med saks og en film å se på imens
Praktisk med luggKlipper luggen. Og så måtte jeg klippe noe på høyre side ved øret da hun fikk smurt inn slik gugge de bruker for å støpe propper til ha. Endte med at jeg klippet litt på andre sida også for at det skulle bli litt mer likt
[emoji4]
Praktisk med luggKlipper luggen. Og så måtte jeg klippe noe på høyre side ved øret da hun fikk smurt inn slik gugge de bruker for å støpe propper til ha. Endte med at jeg klippet litt på andre sida også for at det skulle bli litt mer likt
[emoji4]
Hehe.. sånn er det vel ofte med guttFlrste klippen var han 8mnd gammel; er vel på 5te hårklippen nå :ap
Kanskje? Ser ut til at nestemann blir lik - maaaasse hårHehe.. sånn er det vel ofte med gutt [emoji14]
Tror de fleste vil ha kort hår på gutter Ingen med langt hår i barnehagen i hvert fall Praktisk da.. hehe..Kanskje? Ser ut til at nestemann blir lik - maaaasse hår
Jseez, høres ut som skikkelig hassle [emoji14] guttesveis er nok mer low maintenanceTror de fleste vil ha kort hår på gutter Ingen med langt hår i barnehagen i hvert fall Praktisk da.. hehe..
Jeg har jenter, og jeg skal si deg, det er ikke bare-bare med to jenter og langt hår om morran hihi. Det skal strikkes, og spennes, og flettes, og gres, og flokene skal ut og du må kjøpe akkurat den såpa som passer til hennes hår så ikke det floker seg, og når det skal vaskes skal det sjamponeres og balsameres (ok, ikke akkurat hahah) og det skal sprayes med antiflokespray.
Puh.. kanskje guttesveis på jentene hadde vært noe [emoji14]
Ligner lillebror på storebror ?
Ja, helt klart Har du prøvd sånn "øse" ? Vi har sånn hval, til den perioden hun var redd for vann.Jseez, høres ut som skikkelig hassle [emoji14] guttesveis er nok mer low maintenance
Utfordringen her er at hsn ikke liker vann i ansiktet, så alltid en liten kamp å få vasket ut shampoo..hehe
Vokser mye, håret, ja? Her er det vel til litt under skuldrene, men det krøller seg daOi aner ikke. Sikkert 10 ganger
Han vil ikke, hverken det eller sånn parasollgreie rundt hodet. Såblir som det blir; gråter eller skriker akkurt da, går fort overJa, helt klart [emoji14] Har du prøvd sånn "øse" ? Vi har sånn hval, til den perioden hun var redd for vann.
Bade må man Dessverre for den som ikke liker det. Begge mine hadde sånne perioder.Han vil ikke, hverken det eller sånn parasollgreie rundt hodet. Såblir som det blir; gråter eller skriker akkurt da, går fort over
Ironien: han elsker vann, elsker å bade, liker å dusje (vil gjerne spyle hele dusjen). Men alltid krise når han får vann i ansiktet.Bade må man Dessverre for den som ikke liker det. Begge mine hadde sånne perioder.
Skikkelig (!) slitsomt da Får dårlig samvittighet