Klippe håret?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Har dere klippet håret på deres små enda? Her har vi ikke rørt det enda :) Storesøster var ganske stor første gang vi klippet.

Første klipp fikk han rundt året gammel, neste klipp var han 15 mnd tror jeg. Vokser som ugress :p

Hehe. Greit på gutter da, ofte er det bare å bruke klippemaskin hjemme :)
Vi har prøvd klippemaskin før frisør, men han er livredd lyden av den. Hjalp ikke å klippe pappaen først heller. Da dro han tak i maskinen og ville kaste den bort fra pappaen sin :p skumle greien der skal ikke på noens hode.. :D gått veldig fint hos frisøren med saks og en film å se på imens

Klipper luggen. Og så måtte jeg klippe noe på høyre side ved øret da hun fikk smurt inn slik gugge de bruker for å støpe propper til ha. Endte med at jeg klippet litt på andre sida også for at det skulle bli litt mer likt
[emoji4]

Vi har prøvd klippemaskin før frisør, men han er livredd lyden av den. Hjalp ikke å klippe pappaen først heller. Da dro han tak i maskinen og ville kaste den bort fra pappaen sin :p skumle greien der skal ikke på noens hode.. :D gått veldig fint hos frisøren med saks og en film å se på imens
Huff, stakkars :p ! Lille her trodde hårføneren var farlig :p Bra det går greit hos frisør da!

Klipper luggen. Og så måtte jeg klippe noe på høyre side ved øret da hun fikk smurt inn slik gugge de bruker for å støpe propper til ha. Endte med at jeg klippet litt på andre sida også for at det skulle bli litt mer likt
[emoji4]
Praktisk med lugg :)

[emoji4]
Praktisk med lugg :)

Har klippa to ganger, stussa luggen. Men nå er det lenge siden :)

Flrste klippen var han 8mnd gammel; er vel på 5te hårklippen nå :ap

Kanskje? Ser ut til at nestemann blir lik - maaaasse hår :)
Tror de fleste vil ha kort hår på gutter :) Ingen med langt hår i barnehagen i hvert fall :) Praktisk da.. hehe..
Jeg har jenter, og jeg skal si deg, det er ikke bare-bare med to jenter og langt hår om morran hihi. Det skal strikkes, og spennes, og flettes, og gres, og flokene skal ut og du må kjøpe akkurat den såpa som passer til hennes hår så ikke det floker seg, og når det skal vaskes skal det sjamponeres og balsameres (ok, ikke akkurat hahah) og det skal sprayes med antiflokespray.

Puh.. kanskje guttesveis på jentene hadde vært noe :p

Ligner lillebror på storebror :D ?

Tror de fleste vil ha kort hår på gutter :) Ingen med langt hår i barnehagen i hvert fall :) Praktisk da.. hehe..
Jeg har jenter, og jeg skal si deg, det er ikke bare-bare med to jenter og langt hår om morran hihi. Det skal strikkes, og spennes, og flettes, og gres, og flokene skal ut og du må kjøpe akkurat den såpa som passer til hennes hår så ikke det floker seg, og når det skal vaskes skal det sjamponeres og balsameres (ok, ikke akkurat hahah) og det skal sprayes med antiflokespray.

Puh.. kanskje guttesveis på jentene hadde vært noe [emoji14]

Ligner lillebror på storebror :D ?
Jseez, høres ut som skikkelig hassle [emoji14] guttesveis er nok mer low maintenance ;)

Utfordringen her er at hsn ikke liker vann i ansiktet, så alltid en liten kamp å få vasket ut shampoo..hehe

Jseez, høres ut som skikkelig hassle [emoji14] guttesveis er nok mer low maintenance ;)

Utfordringen her er at hsn ikke liker vann i ansiktet, så alltid en liten kamp å få vasket ut shampoo..hehe
Ja, helt klart :p Har du prøvd sånn "øse" ? Vi har sånn hval, til den perioden hun var redd for vann.

Ja, helt klart [emoji14] Har du prøvd sånn "øse" ? Vi har sånn hval, til den perioden hun var redd for vann.
Han vil ikke, hverken det eller sånn parasollgreie rundt hodet. Såblir som det blir; gråter eller skriker akkurt da, går fort over

Han vil ikke, hverken det eller sånn parasollgreie rundt hodet. Såblir som det blir; gråter eller skriker akkurt da, går fort over
Bade må man :) Dessverre for den som ikke liker det. Begge mine hadde sånne perioder.
Skikkelig (!) slitsomt da :( Får dårlig samvittighet

Bade må man :) Dessverre for den som ikke liker det. Begge mine hadde sånne perioder.
Skikkelig (!) slitsomt da :( Får dårlig samvittighet
Ironien: han elsker vann, elsker å bade, liker å dusje (vil gjerne spyle hele dusjen). Men alltid krise når han får vann i ansiktet.

Når vi er på babysvømming hopper han gladelig utti, men føeste han gjør når han kommer opp av vannet er å tørke seg i ansiktet med hendene [emoji14]

Back
Topp