klippe gresset nå?

3nydeligesmå

Forumet er livet
er det egentlig greit å klippe gresset ute nå??

sambo er ute og klipper(vi har lånt klipper, derfor det blir gjort nå), men kom på at nå er kl 18 alt og det er helligdag.
åssen hadde dere reagert om naboen deres klipte nå?

Her har de nettopp ringt pinsen inn så vi hadde ikke gjort det. Føler vi må vise respekt.

Vi (måtte spørre sambo også[8D]) hadde ikke bydd oss om naboen hadde begynt å klippe plenen nå.. Hadde det ikke vært for at det regnet så hadde sikkert vi også gjort det[;)] Det er jo nå man har tid til slikt[:D]

Hadde ikke brydd meg, men nå kunne vi godt gjort det samme sjøl[;)]

Jeg hadde ikke kommet på at det skule plage noen[8D][8|]

Sambo er ute og graver med gravemaskinen nå han[8D]

hadde jeg ikke brydd meg noe om.. pinsen og de fleste helligdager på denne årstiden blir brukt til hagearbeid uansett, så hvorfor ikke pinseaftenkvelden?

Ville kanskje droppa å gjøre det i morgen tidlig da... [:-]

He driverr dxet traktor på hvert et jorde[:D][;)] så ingen hadde tenkt over om noen hadde klipt gress[;)]

Hadde ikke plaga meg et sekund,det er jo sommer![;)] Lukter godt gjør det og...Men det er jo bare å spørre nabo`n det,er jo noen som ikke tåler slikt...

Bare å klipp i vei!

Hadde hvertfall ikke jeg brydd meg noe om!

Forbanna TULL at man liksom ikke skal kunn klippe gress osv når det er helligdag[:@][:'(]

ORIGINAL: Ihne

Her går det i motorsag, hamring, kantklipper og gresklipper hele dagen. Og jeg er rimelig sikker på at det ikke var stilt kl 18, så kunne ikke brydd meg mindre[:D][:D][:D]

Jeg vurderer å klippe plenen imorra faktisk[8D]

Jeg har vurdert å be sambo gjøre det i mårra[8D] JEG klipper ikke gress lenger, jeg passer barn jeg[:D][:D] Og vasker bilen hans i stedet[;)]

Back
Topp