Klipp, farg og strip!!

x1xCatrine2

Gift med forumet
I dag skal jeg til frisøren. Hadde vært greit å ta en frisørtime rett før fødselen, men tror neppe at jeg greier å sitte i ro i en frisørstol stort lengre.. Men, jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Akkurat nå har jeg hår ned til skuldrene, lysebrunt, med en forvokst pannelugg og musegrå ettervekst![:D]  Noen forslag til hva jeg skal gjøre? (mener selv at jeg stort sett kler de fleste hårfarger[:)])

Det høres ut som den hårfargen jeg har for tiden også [:D]
Jeg har tenkt på å farge det litt mørkere jeg -lys gyllen brunt  eller noe sånt noe ..
Men det er jo fint med striper også da ..
Er egentlig ikke så flink med hår jeg , så dette var ikke rare tipsene [8D]

Hva med skrå pannelugg, dersom du liker sideskill da, og skrå det nedover kinna? Jeg personlig ville kanskje valgt lyse farger i stripene eller i fargen, siden vi går mot en lysere tid og håret har en tendens til å bli bleika om sommeren!

Ja, har maaaange bilder, men har ikke greid å få lagt inn... Dessuten er jeg en liten pyse når det gjelder å legge ut bilde av ansiktet mitt på nettet!! hehe.. Men jeg får se om jeg "tøffer" meg og legger inn et før og etterbilde i dag! [:D]
Skråpannelugg med lyse striper har jeg faktisk tenkt på.. Litt usikker på hvordn bunnfargen skal være. Evt om jeg skal ha mørkt under og masse striper oppå..

Det er skikkelig tøft!! Har selv skrålugg, og elsker det!! Har muligheten til å rette den ut, ha den som den er eller dra den vekk! Mørkere bunnfarge hørtes stilig ut!! 

jeg har skrå lugg, kjempepraktisk.  Da er den lett å ha med å gjøre. Jeg har mørkt brunt med rødlige striper. Men nå er de ikke røde lenger hehe, må til frisøren snart. Bilde av meg under bildetråden vår

må finne den senere, litt stressa nå!!

Hva med å klippe opp litt, samt farge håret i en varm gyllen farge og stripe noen striper for å freshe det hele opp?

Jeg vil til frisøren rett ETTER fødselen..
Vil ha tynne lyse striper bare, sånn for å se litt mer ut som om jeg har fått sol på meg i det heletatt [8D]

Høyr med frisøren Catrine! Dei veit godt ka du kler og ikkje :) Men lyst hår om sommaren e jo fint.

Ja, frisørene har som oftes peil på hva som passer en!! veldig greit!![:)][:)] Anbefaler lys farge hvertfall... har mørkt hår selv, og det er av og til et mareritt om sommeren!!![8D][:)] 

lykke til :9 Det blir nok deilig med en påsjønnelse rett før den store dagen :)

Klippte opp håret og farget det mørkere med noen lyse striper. Skal etterhvert som sommeren kommer sette flere lyser striper i det. [:D]  Bra plan! Var helt for j... å være til frisøren da, over to timer i stolen!! Må vel ta en tur rett etter fødselen også. Har jo over en mnd igjen til terminen!

Back
Topp