klinikk i danmark..

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
noen som har noen kjennskap til denne klinikken, ja for assistert befrukning da [;)] sendte de en mail. så få se hva de sier..

Hvilken klinikk tenker du på? Vi skal ha vårt første forsøk hos Copenhagen fertility center nå[:)]

maigaard heter den klinikken.. mener den var i århus

Ingen erfaring der, dessverre.. Men, går vel for å være en bra klinikk ut i fra hva jeg har hørt[:)]

få vente i spenning og se da. så de hadde kontakter med gyn. i bergen og andre steder, og samarbeidet med noen hoteller ang overnatting og sånt [:)]

ja få vente og se.. har bare stilit de noen spr. da [;)] men må vell snakke med gyn og... ja etter som jeg har forstått... ja jeg er helt ny på akkurat dette her, så er kansje litt "dumme" svar og spr [8D]

Eg har enno ikkje hatt nokre forsøk hjå dei, men skal ha mitt neste forsøk hjå Maigaard[:)] Har maila ein del med dei og dei virkar greie + gav meg med ein gong svært detaljert framgongsplan om kva dei ville gjera annleis enn det som har blitt gjort til no ved mine 3 ICSI forsøk. Har og fått anbefalt ein klinikk som heiter Ciconia i Dk av tanta til ei venninde av meg, men har i grunn valgt å gå for Maigaard.  

ja syns de virker ganske grei [:)] har sendt de mail.. så er spent på hva som skjer no.. [;)]

Spennendes dette ja! Når tenkjer det på å ha forsøk? Her vert det sannsynligvis ikkje før i oktober no. Men skal bli godt å bli rugar igjen! Håpar berre spira festar seg denne gongen!

hvordan er bmi reglene i danmark? må man ha bmi under 32?

Back
Topp