Klinikk hausken

Sånn jeg forstod det så dekker Helfo faktisk det siste forsøket selv om jeg går privat , men blir ho alikevell litt for hausken skal jo og ha sitt ..

Men ble litt lettet når de sa vi måtte ta kontakt om dette forsøket ikke gikk..

Ja, var det jeg skrev over. Du får dekket medisinutgifter for over egenandel for tre forsøk (inkludert tilhørende fryseforsøk) uansett om det er private eller offentlige forsøk. :) (Men jeg tror det må være forsøk i Norge.)

Ja, var det jeg skrev over. Du får dekket medisinutgifter for over egenandel for tre forsøk (inkludert tilhørende fryseforsøk) uansett om det er private eller offentlige forsøk. :) (Men jeg tror det må være forsøk i Norge.)
Ja stemmer det

Hvis du skal ha forsøk i utlandet så kan de sende deg resepter som gjør at du får refundert kostnadene her via HELFO[emoji4] Ellers har Danmark også en refusjonsordning som gjør at man maks betaler ca 5.000-5.500 NOK litt avhengig av valutakursen.
Takk :)

Ja... Vi var ikke på hausken, men en annen privat [emoji4]

Vi endte på 57.000 (ICSI+tesa/pesa+medisiner), pluss 7000 i fly og hotell. For ett forsøk..

Ikke hatt innsett enda. Dvs det tilkommer iallfall 7000 til, pluss noe mer medisiner (men da er grensa passert og vi får igjen)

Betalte 31,500 for hvert forsøk på Hausken. Men det var før nyttår.

Back
Topp