Noen som skal/er i gang med behandling hos dem? Selv skal vi til KH Haugesund 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forsøket gikk ikke bra, eller?Jeg var hos hausken i Haugesund i fjor! kjempe fornøyd med sykepleierene! Savner de nesten litt, hehe. håper de e like kjekke på sykehuset. Men likte ikke Jon hausken. Synes han bare var frekk..
Nei. Ble gravid men mistet på siste forsøket.Forsøket gikk ikke bra, eller?
Uff, liker ikke frekke folk! Hvordan var han frekk?![]()
Legge seg, som i å ikke gjøre noe?Etter uttak må du bare hjem å legge deg. Du er der vel et par timer totalt om jeg ikke husker feil..
Herlighet så kvalmtNei. Ble gravid men mistet på siste forsøket.
Hver gang jeg eller samboeren spørte om noe så lo han eller ga kun useriøse svar. Så måtte alltid spør sykepleieren etterpå. Om jeg var veldig bekymret så brydde han seg ikke på en måte, han virket kald. Men han er jo flink!![]()
Nei, det var ikke meningen. Men det er uansett sykepleierene du har mest kontakt med.. følte jeg isåfallHerlighet så kvalmtKjenner jeg gruer meg litt nå...
Herlighet så kvalmtKjenner jeg gruer meg litt nå...
Ja, du blir neddopet på morfin og er ikke i stand til mer den dagen. I alle fall ikke før på kvelden. Sånn var det i alle fall for meg..Legge seg, som i å ikke gjøre noe?
Takk for innspill, og gratulere så mye!!Er 6+6 etter AIH på Hausken Bergen. Har hatt fire forskjellige leger og forsåvidt likt alle, men de har vært veldig forskjellige. Noen er jo litt "vittig", mens andre er veldig seriøs.Sykepleierne i Bergen er også fantastiske!
![]()
Tusen takk!Takk for innspill, og gratulere så mye!!snart ul for å se et lite hjerte slå nå da?
![]()