Klinikk Hausken?

Jeg var hos hausken i Haugesund i fjor! kjempe fornøyd med sykepleierene! Savner de nesten litt, hehe. håper de e like kjekke på sykehuset. Men likte ikke Jon hausken. Synes han bare var frekk..

Jeg var hos hausken i Haugesund i fjor! kjempe fornøyd med sykepleierene! Savner de nesten litt, hehe. håper de e like kjekke på sykehuset. Men likte ikke Jon hausken. Synes han bare var frekk..
Forsøket gikk ikke bra, eller?
Uff, liker ikke frekke folk! Hvordan var han frekk? :o

hadde 2 aih forsøk via hausken her i Bergen...
er svært fornøyd... mye handler om kjemien man får med legene. noen får god kjemi andre får ikke fult så god kjemi...
jeg hadde heldigvis god kjemi med de alle... :-) ;-) de rullerer mellom stavanger-bergen og haugesund...

Forsøket gikk ikke bra, eller?
Uff, liker ikke frekke folk! Hvordan var han frekk? :eek:
Nei. Ble gravid men mistet på siste forsøket.

Hver gang jeg eller samboeren spørte om noe så lo han eller ga kun useriøse svar. Så måtte alltid spør sykepleieren etterpå. Om jeg var veldig bekymret så brydde han seg ikke på en måte, han virket kald. Men han er jo flink!:)

Nei. Ble gravid men mistet på siste forsøket.

Hver gang jeg eller samboeren spørte om noe så lo han eller ga kun useriøse svar. Så måtte alltid spør sykepleieren etterpå. Om jeg var veldig bekymret så brydde han seg ikke på en måte, han virket kald. Men han er jo flink!:)
Herlighet så kvalmt :o Kjenner jeg gruer meg litt nå...

Herlighet så kvalmt :eek: Kjenner jeg gruer meg litt nå...

Jeg er hos Hausken og snart klar for forsøk nr. 3. Jeg er helt enig i at sykesøstrene er fantastiske i Haugesund – støttende, omsorgsfulle og svarer fort på mail når jeg har spørsmål. Jeg hadde Jon på første uttak og en annen lege på andre og jeg håper det blir Jon på neste :) Vi hadde faktisk en samtale med Jon i går og for oss var det den beste gjennomgangen vi har hatt så langt. Han er veldig rett på sak (naturlig for en travel mann tenker jeg) men han svarte på alle spørsmål og stilte en del til oss så det ble en god dialog. Jeg har veldig tillit til ham som lege og det er det viktigste for meg :) Lykke til!

Vi holder på med forsøk hos Hausken Haugesund.. Hadde uttak,og ICSI august/september. Negativt. Men vi fikk 1 blasto på frys som er satt inn på naturlig syklus i dag .
Vi har bare positive erfaringer. Utredning og samtaler,UL osv har Torolf gjennomført. Rolig,behagelig og hyggelig mann. Uttak og innsett av ICSI var Arne (husker ikke ettetnavna nå..). Han var veldig grei han også.
I dag er første gang vi har truffet Jon Hausken,hadde hørt at han kunne vere litt frekk ja. Men han var hyggelig han,så det gikk fint.
Shabana som er ansvarlig for eggene på laben er utrolig søt da.
Og sykepleierne tar godt vare på deg,de svarer på spørsmål og har god tid til oss..Har hatt mange gode samtaler med Elise på tlf og på klikken.
Lykke til :-)

Er 6+6 etter AIH på Hausken Bergen. Har hatt fire forskjellige leger og forsåvidt likt alle, men de har vært veldig forskjellige. Noen er jo litt "vittig", mens andre er veldig seriøs. :) Sykepleierne i Bergen er også fantastiske! :):)

Jeg hører ikke til på assistert, men har hatt en tidlig ul hos hausken selv og deler ikke den samme opplevelsen. Jeg syns han var veldig grei, og beroligende og ikke minst dyktig type!

Back
Topp