Klinikk hausken oslo

Du kan få den 3-pakken selv om du er over 38 år, legen gjør en individuell vurdering på det.
Kan man virkelig det?? Da må jeg høre om det i morgen, tror nok vi trenger mer enn ett forsøk dessverre.

Var noen måneder før jeg ble 40. Vi hadde begge fine prøver og var uforklarlig barnløse men ikke sikker på hvordan de vurderer hvem som kan få pakken.
Ok, takk for svar!

Hvordan gikk det med samtalen?
Det gikk fint! Følte oss i veldig gode hender der. Ble ingen 3-pakk på oss dessverre, men vi velger iallefall å gi det ett forsøk. Han la opp en helt ny plan for meg, så blir spennende å se om det kan gi utslag:-)

Det gikk fint! Følte oss i veldig gode hender der. Ble ingen 3-pakk på oss dessverre, men vi velger iallefall å gi det ett forsøk. Han la opp en helt ny plan for meg, så blir spennende å se om det kan gi utslag:-)

Fikk ikke dere det heller? Synes det var rart siden du har AMH på 8. Mente de sa til meg at jeg måtte ha over 5... Så spennende med ny plan[emoji4] Masse lykke til[emoji1303]

Fikk ikke dere det heller? Synes det var rart siden du har AMH på 8. Mente de sa til meg at jeg måtte ha over 5... Så spennende med ny plan[emoji4] Masse lykke til[emoji1303]
Var nok fordi vi har hatt 6 innsett uten å lykkes.. Tusen takk, håper ny plan er det som skal til:-)

Jeg tror jeg hadde AMH på 7, ikke helt sikker, men det var aldri nevnt å ikke få tilbud om 3-pakk. Jeg er snart 36. Jeg valgte å kjøpe ett forsøk, fordi jeg rett og slett trodde ett forsøk holdt og fordi vi stilte oss i kø på riksen samtidig, og regnet med at vi ville være framme i køen før det ville være aktuelt med forsøk nr 2.

Jeg har vært litt misfornøyd med upresise svar på spørsmål i e-post, men behandlingen fra legene har vært helt topp. Jeg hadde kort protokoll. De fant egg i alle eggposene, og det var bare ett som ikke ble befruktet. Legen som gjennomførte uttaket var så flink at jeg satt ved lunsjbordet på jobb bare 1,5 time etter at hun startet, med bare ubetydelige magesmerter.

Nå har jeg jo ikke erfaring fra noen andre steder, men absolutt fornøyd med Hausken Lysaker.

Back
Topp