Vi må ha icsi og da kommer ett forsøk på ca 33000. Hvis man er under 38 kan man velge å kjøpe 3-pakk! Dyr moroKan jeg spørre om hva prisen er?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må ha icsi og da kommer ett forsøk på ca 33000. Hvis man er under 38 kan man velge å kjøpe 3-pakk! Dyr moroKan jeg spørre om hva prisen er?[emoji4]
Vi må ha icsi og da kommer ett forsøk på ca 33000. Hvis man er under 38 kan man velge å kjøpe 3-pakk! Dyr moro![]()
Kan man virkelig det?? Da må jeg høre om det i morgen, tror nok vi trenger mer enn ett forsøk dessverre.Du kan få den 3-pakken selv om du er over 38 år, legen gjør en individuell vurdering på det.
Kan man virkelig det?? Da må jeg høre om det i morgen, tror nok vi trenger mer enn ett forsøk dessverre.
Vi må ha icsi og da kommer ett forsøk på ca 33000. Hvis man er under 38 kan man velge å kjøpe 3-pakk! Dyr moro![]()
Kan jeg spørre hvor gammel du er da? Håper vi er like heldig!Ja, vi fikk det i alle fall![]()
Kan jeg spørre hvor gammel du er da? Håper vi er like heldig!
Ok, takk for svar!Var noen måneder før jeg ble 40. Vi hadde begge fine prøver og var uforklarlig barnløse men ikke sikker på hvordan de vurderer hvem som kan få pakken.
Ok, min er på 8 så kanskje det holder på hengende snøre?Vi fikk ikke 3-pakk pga lav AMH. Mener de krevde AMH på 5 og over.
Ok, min er på 8 så kanskje det holder på hengende snøre?![]()
Det gikk fint! Følte oss i veldig gode hender der. Ble ingen 3-pakk på oss dessverre, men vi velger iallefall å gi det ett forsøk. Han la opp en helt ny plan for meg, så blir spennende å se om det kan gi utslagHvordan gikk det med samtalen?
Det gikk fint! Følte oss i veldig gode hender der. Ble ingen 3-pakk på oss dessverre, men vi velger iallefall å gi det ett forsøk. Han la opp en helt ny plan for meg, så blir spennende å se om det kan gi utslag![]()
Var nok fordi vi har hatt 6 innsett uten å lykkes.. Tusen takk, håper ny plan er det som skal tilFikk ikke dere det heller? Synes det var rart siden du har AMH på 8. Mente de sa til meg at jeg måtte ha over 5... Så spennende med ny plan[emoji4] Masse lykke til[emoji1303]