Klinikk hausken oslo

Mammadrøm

Gift med forumet
Assistert-jentene
Hvis det ikke skulle gå med egget jeg ruger på nå, er vi ferdige med våre tre søskenforsøk på riksen(var heldig og søkte om søskenforsøk rett før de sluttet med det). Vi tenker da å gi klinikk hausken i Oslo et forsøk. Noen som har erfaringer å dele om den nystartede klinikken?

Hvis det ikke skulle gå med egget jeg ruger på nå, er vi ferdige med våre tre søskenforsøk på riksen(var heldig og søkte om søskenforsøk rett før de sluttet med det). Vi tenker da å gi klinikk hausken i Oslo et forsøk. Noen som har erfaringer å dele om den nystartede klinikken?
Jeg holder til på Hausken Lysaker, har så god erfaring med de! Flotte damer og flott lokale! Man føler seg virkelig ivaretatt der :-)
De har nytt, moderne utstyr og gjør alt de kan for å tilpasse forsøkene til din kropp.
Håper selvsagt at egget ditt sitter, hvis ikke så anbefaler jeg Hausken på det sterkeste :Heartred

Jeg holder til på Hausken Lysaker, har så god erfaring med de! Flotte damer og flott lokale! Man føler seg virkelig ivaretatt der :)
De har nytt, moderne utstyr og gjør alt de kan for å tilpasse forsøkene til din kropp.
Håper selvsagt at egget ditt sitter, hvis ikke så anbefaler jeg Hausken på det sterkeste :Heartred

Kan ikke bli mer enig!! :)

Jeg holder til på Hausken Lysaker, har så god erfaring med de! Flotte damer og flott lokale! Man føler seg virkelig ivaretatt der :)
Takk for svar, det var godt å høre at du har så god erfaring med de:-)
Vi har vært gjennom 6 innsett i jakten på søsken, så er virkelig klar for en ny klinikk som kan se saken vår med nye øyne om det ikke skulle gå nå.

Takk for svar, det var godt å høre at du har så god erfaring med de:)
Vi har vært gjennom 6 innsett i jakten på søsken, så er virkelig klar for en ny klinikk som kan se saken vår med nye øyne om det ikke skulle gå nå.
Får håpe på det beste! Jeg ble gravid på første ivf der, men mistet dessverre. Ruger nå for andre gang og venter i spenning :-)

Testene mine er så svake :oops: Vet de var like forrige gang og ble sterkere, men mister litt trua på at det skal bli noe mer:sorry:

Testene mine er så svake :oops: Vet de var like forrige gang og ble sterkere, men mister litt trua på at det skal bli noe mer:sorry:
Hvilken rugedag er du på da? De to gangene jeg har blitt gravid har jeg fått veldig svakt positiv test fra rugedag 8. Håper spiren din klamrer seg fast!

Hvilken rugedag er du på da? De to gangene jeg har blitt gravid har jeg fått veldig svakt positiv test fra rugedag 8. Håper spiren din klamrer seg fast!
Satt inn todagers på torsdag, er 11 dpo i dag

Vet det ikke er helt det du spør om, men jeg har erfaring med legene som er der. De tre legene som jobber i Haugesund jobber også i Oslo, vertfall nå i oppstartsfasen. Jeg var veldig fornøyd med to av de :) tok seg god tid, viste og forklarte. Følte meg godt ivaretatt. Hausken selv fant jeg ikke tonen med. Syns det ble mye tulling og useriøse svar på spørmål, ene gangen var jeg skikkelig lei meg når jeg gikk derfra. En er jo i en ganske følsom situasjon, og hormone raser i kroppen. Tok det opp med sykepleier, og hun skjønte hva jeg mente.. uansett, det viktigste for meg er at jeg ble gravid :Heartred

Vet det ikke er helt det du spør om, men jeg har erfaring med legene som er der. De tre legene som jobber i Haugesund jobber også i Oslo, vertfall nå i oppstartsfasen. Jeg var veldig fornøyd med to av de :) tok seg god tid, viste og forklarte. Følte meg godt ivaretatt. Hausken selv fant jeg ikke tonen med. Syns det ble mye tulling og useriøse svar på spørmål, ene gangen var jeg skikkelig lei meg når jeg gikk derfra. En er jo i en ganske følsom situasjon, og hormone raser i kroppen. Tok det opp med sykepleier, og hun skjønte hva jeg mente.. uansett, det viktigste for meg er at jeg ble gravid :Heartred
Så godt å høre at du var fornøyd med to av legene! Jeg har hørt flere si det samme som deg om Hausken selv.. Synd, han vet jo at pasientene er i en svært sårbar situasjon og det er en vanskelig balansegang med tull/ humor i en sånn situasjon. Superhyggelig at du ble gravid❤️

Så godt å høre at du var fornøyd med to av legene! Jeg har hørt flere si det samme som deg om Hausken selv.. Synd, han vet jo at pasientene er i en svært sårbar situasjon og det er en vanskelig balansegang med tull/ humor i en sånn situasjon. Superhyggelig at du ble gravid[emoji173]️

Jeg har en helt annen erfaring med ham og ba spesifikt om å få oppfølgning med Hausken etter negative forsøk.

Jeg har en helt annen erfaring med ham og ba spesifikt om å få oppfølgning med Hausken etter negative forsøk.
Ok:-) Vi er jo alle ulike og noen treffer oss dermed bedre enn andre! Han jobber vel ikke i Oslo antar jeg?

Vi var hos Hausken selv, på forsamtale.. Vi har skikkelig sansen for han altså :cat:
Blir å prøve Hausken om ikke st.olavs funker for oss.

Jeg har hatt et forsøk på Hausken. Lykkes ikke, men synes de var veldig flinke der. Man føler seg ivaretatt. Fikk et langt brev nå med nytt opplegg for neste forsøk. De prøver på beste måte å tilpasse opplegget. Skal ha siste forsøk på Riksen nå, dersom vi ikke lykkes denne gangen så blir det et forsøk til på Hausken i Oslo.

Takk for mange innspill! Har oppstartsamtale med Hausken selv i morgen! Spent på hva han tenker for oss:-)

Back
Topp