Klikker snart

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Er så lei jobben min så jeg koker innvendig hver gang den jæ*la tlf ringer[:@][:@][:@]

Kjenner jeg blir sur når jeg skal på jobb og humøret og innstillingen er dritt[:'(][:'(][:'(] kult å vite at jeg har nesten 14 dager igjen(av 3 uker) med kun 2 fri dager og 16 timer overtid[:(]

Kjører innom gamle jobben og henter søknadsskjema og krysser fingre selv om jeg vet de ikke trenger noen[&o]

ORIGINAL: *LiseT*

Å herregud, da hadde jeg daua. Hvor jobber du da?

Kundebehandler på tlf [:'(] Jobber alle dager utenom søndag pga de surra med skiftplanen min så da er det 1 uke tidlig og 2 kvelden og 3 lørdager [:@] Enda jeg sa tydelig ifr at 2 kveldsuker IKKE går pga vi får hus til uka og skal pusse opp og flytte[:@][:@][:@] Inkompetente folk [:'(]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Uff, DA er det kjipt å gå på jobb..[&o]

Jobbet selv en gang på et sted hvor ingenting var på stell, og jeg var selvsagt den som måtte møte kunden og beklage..[X(] Det stedet er konk nå da (BOMBE![:D]). Spisested..
Jobba der i 6mnd og det var haaaat![:@]

Hva jobber du med, og hva jobba du med?[:)]

Kundebehandler på tlf, før jobber jeg på lager på en stor bedrift og hadde bra lønn i forhold..

Takka man får for å jobbe mye, ha kjempe effektivitet er en mail med takk for innsatsen, jobb en kvelds uke til du [:'(]

Back
Topp