Klikker snart!

Badeand*

Forumet er livet
Naboene som vi har rett utenfor soveromsvinduet hadde UTE-fest til halv fire. Vi ringte politiet og de kom et kvarter senere. Da hadde festen sluttet.(typisk) når jeg og sambo endelig fikk sjansen til å sove, får ingen av oss til å sove, så vi lå våkne til halv fem, og da våknet emma, og hu nekter å sove![:@]

er det mulig????????????????????????????????????????????

uff skjønner hvordan du har detnå, sliter selv med å sovne og ikke lenge til Emily våkner igjen kan jeg tenke meg.

Nei fytti! Blir så frustrert! Emma pleier aldri å våkne før kl 7-8, så jeg sliter skikkelig nå! Må finne på noe ellers sovner jeg her jeg sitter....

nå har jeg fått litt søvn, og sambo har lagt seg til å sove litt. Emma sovnet i 7 tiden og da la jeg meg litt, og sambo sto opp med henne i 8-9 tiden. Så nå sover vel ahn et par timer. snakk om å få dagen ødelagt![&o]

ORIGINAL: Luremumsen76

[:@]ikke mer irriternde enn det gitt[:@] håper dere får slappet av i løpe av dagen da[;)]

Ja skal bare en tur til onkelen min jeg, og han bor bare 15 min unna her. Vi skulle egentlig besøke et vennepar med dems nyfødte, men det blir det ikke tid til dessverre...[X(]

Back
Topp