klikker snart!!!

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
jeg blir sprø...
nå hadde jeg en forkjølelse som var blitt bedre og nå er jeg helt slått ut igjen... Frykter jeg har fått bihulebetennelse=(
vondt i ansiktet,tennene,tett nese og masse dirtt ut av den da(sorry detaljer),hodeverk delux og sykt slapp....
nå prøver jeg å ringe legen men bare opptatt..

bell er noe bedre, men hoster enda mye stakkars=(
nå har vi hatt sykdom her siden natt til 6 februar

måtte klage litt

off da[&:] hørtes ikke noe særlig ut nei. Føler med deg! Har gått 14 dager å snufsa og styra[:'(]

God bedring nikki!

Uff da.. det er ikke noe gøy å være syk, og hvertfall ikke når man går og hangler så lenge!
Sender en stor god-bedring-klem til deg og Bell [:)]

Huff og huff, håper du får svar hos legen snart. Bihulebetennelse er jo så vondt. God bedring til både mor og datter!

HUffa, ikke greit , har syk snuppelupp i hus selv:-(

God bedring Nikki mi

God bedring til Nikki og Bell[:)]

reiste ned på legekontoret og forklarte situasjonen. sa jeg hadde gått lenge men nå er det gått over til bihulebetennelse 99.9%
jeg har vondt i fjeset,tennene,trykk i ørene,kan ikke bøye meg grunnet trykk i hode,tett i nesen og kan IKKE ta noe særlig otrivin,ligger hele dagen,jeg orker ikke mer...

vi har kun en lege her,så vi kan ikke ta deg inn... jeg bare WTF????
mener du jeg må bruke tiden min på legevakaten for å få en resept??? ja,du må nok det..IDITOTER! Helsenorge i sitt ess. Man bruker da ikke tiden til legevakten på meg for en resept da... sykt..

men ringte en venninne og hun ringte inn ab resept for meg=) så det ordnet seg! håper nå på bedring=)

samma ulla her, m meg, minsta og storebror. halsbetennelser, øyebetennelser, feber, slim, rs, snørr(tilogmed mista smaken.. gjør ofte det da.. *bromme litt for meg selv*
hjelper å klage litt [:D]
gooood bedring Nikki og Bell[:)]

det hjelper å klage Millansky,hehe=)
håper vi snart er friske=)

Huffa, helsenorge er MONGO til tider(sååry uttrykket)

Håper AB funker og du snart er bra, kjedelig at du har hanglet så lenge!

Klemme på

trodde det var på hell for meg nå, så ble jeg bare værre og værre de siste dagene..
aldri hatt dette før, men fytti å vondt...
ansiktet ni verker,tennene er vonde,alt er galdt,hehe!
ab håper jeg også funker,ellers så graver jeg med ned i noen døgn=)

ORIGINAL: *Nikki*

trodde det var på hell for meg nå, så ble jeg bare værre og værre de siste dagene..
aldri hatt dette før, men fytti å vondt...
ansiktet ni verker,tennene er vonde,alt er galdt,hehe!
ab håper jeg også funker,ellers så graver jeg med ned i noen døgn=)

Ser den, hadde en bihulebetennelse fra H$#&%#* når vi flytta ti USA, grunnet all AC som alltid er på, var grusomt rett og slett!

ja,da kommer det nok fort med ac=(
det er virkelig hell... glad jeg aldri har hatt det før...

Back
Topp